مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان امسال 30 خانه ورزش روستایی به لوازم و تجهیزات ورزشی مجهز می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 26 October 2016

حسین ثوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهار کرد: 28 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در سیستان و بلوچستان هستند که اگر هر یک به وظایف خود آنطور که باید عمل کنند شاهد برطرف شدن اکثر مشکلات جوانان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر در امور مختلف جوانان، 94 سمن فعال داریم که تلاش می‌کنیم تا پایان سال این تعداد را به 120 سمن برسانیم.

این مسؤول ادامه داد: در 6 ماهه امسال در رشته‌های مختلف، سیستان و بلوچستان 38 ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کرده و میزبانی 18 دوره مسابقات ملی را در رشته‌های مختلف ورزشی بر عهده داشته است.

وی عنوان کرد: برخلاف کمبود اعتبارات، بجز دو پروژه، هیچ یک از پروژه‌های ورزشی این استان تعطیل نشده است.

ثوری بیان کرد: تا پایان امسال 30 خانه ورزش روستایی به لوازم و تجهیزات ورزشی مجهز می‌شوند.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی سیستان و بلوچستان در حال حاضر 42 سانتی‌متر است، افزود: در 6 ماهه امسال 928 عنوان برنامه ورزشی در رشته‌های مختلف در این استان، برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان متذکر شد: 42 پروژه ورزشی جدید را طی چند سال گذشته در این استان افتتاح کرده‌ایم که اعتبار آن حدود 100 میلیارد تومان است.

این مسؤول یادآور شد: در حال حاضر بهترین همکاری را با آموزش و پرورش در راستای اعتلای ورزش دانش‌آموزی داریم و هیچ دوره‌ای این همکاری و تعامل مانند این دوره چشمگیر نبوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار