کد خبر: ۳۱۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 26 October 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از پیگیری مستمر و مجدانه وضعیت طرح‌های راکد و نیمه‌تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد خبر داد.

 «سیدمسعود عظیمی» در سیزدهمین جلسه کارگروه پایش قراردادهای راکد که با حضور رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و رئیس خانه صنعت و معدن استان در محل این شرکت برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون وضعیت بیش از 200 قرارداد راکد، نیمه‌تمام و دارای بدهی مالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد مورد بررسی و پایش قرار گرفته است.

وی افزود: با عنایت به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری مولد و در جهت صیانت از کارآفرینان تشکیل این کارگروه در دستور کار شرکت قرار گرفت و امیدواریم با برگزاری مستمر جلسات و حضور مجدانه واحدهای تولیدی نتایج مثبت و ارزشمندی از این کارگروه استخراج شود.

این مقام مسئول با بیان این‌که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر ضرورت همراهی و مساعدت با واحدهای صنعتی تأکید داشته‌اند، اظهار کرد: هدف از تشکیل این کارگروه، بررسی وضعیت قراردادهای راکد و نیمه‌ساخت مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌منظور یافتن راهکار برون‌رفت از وضعیت فعلی است.

عظیمی یادآور شد: همه طرح‌های نیمه‌تمام راکد شناسایی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت تا تصمیمات عملی برای فعال کردن یا پیشگیری از ارجاع به مراجع قضایی اتخاذ شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار