کد خبر: ۳۱۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 19 October 2016


مدیرعامل فرودگاه پیام گفت: فاز دوم شهرک صنعتی پیام برای سرمایه گذاری در حوزه «ICT» فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرندی بعدازظهر سه شنبه در بازدید وزیر ارتباطات و تکنولوژی های نوین جمهوری آذربایجان از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، اظهار کرد: وجود فرودگاه بین المللی پیام یکی از امکانات ویژه منطقه اقتصادی پیام است.

زرندی از انعقاد تفاهنامه در حوزه تجارت الکترونیک و راه اندازی سیستم حمل بار مشترک بین دو کشور ایران و آذربایجان خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی شرکت «سیلک وی» جمهوری آذربایجان در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد خواهیم شد.

مدیرعامل فرودگاه پیام با تاکید بر اینکه زیرساخت های فاز دو شهرک صنعتی پیام برای سرمایه گذاری در حوزه «ICT» فراهم شده است، گفت: سایر امکانات مجموعه پیام به وزیر ارتباطات کشور آذربایجان معرفی می شود.

زرندی به جذابیت های حوزه فرودگاهی و حمل بار مجموعه پیام اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان در مجموعه پیام به جلسه دیگر موکول می شود و تیم های کارشناسی کشور ایران و جمهوری آذربایجان در این خصوص تلاش می کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

رئیس هیئت مدیریه و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام با تاکید بر اینکه بدنبال توسعه روابط با کشور آذربایجان هستیم، گفت: جمهوری آذربایجان ارتباط نزدیکی با ایران دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار