کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای جهان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۱۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 18 October 2016
محمد احمدزاده در ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در حال حاضر در سومین اردوی تیم ملی تا پیش از اعزام به مسابقات جام بین قاره ای جهان بسر می بریم. این اردو در بوشهر برگزار شده تا در شرایط یکسانی با دوبی قرار بگیریم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط اردویی خوبی داریم و بازیکنان به مرز آمادگی ۸۰ درصدی رسیده اند. البته ما یک اردوی دو، سه روزه هم دقیقا پیش از اعزام در تهران خواهیم داشت که از نظرم تا اعزام تیم به آمادگی صد درصدی می رسیم و با تمام قوا به امارات سفر می کنیم.
 
کاپیتان تیم ملی درخصوص گروه بندی ایران در این دوره گفت: گروه ما و حریفانی که باید برابر آنها به میدان برویم مشخص شده است. به نظرم در گروه خوبی قرار گرفته ایم و امیدوارم به آسانی به مرحله بعد صعود کنیم. پس از آن یک تک بازی بسیار سخت و به احتمال مقابل برزیل یا تاهیتی خواهیم داشت که امیدوارم با تلاش همه بازیکنان و تدابیری که کادرفنی در نظر گرفته با کسب پیروزی در آن بازی به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.
 
احمدزاده افزود: هدف همه تیم این است که مقام سومی سال گذشته را به مقام قهرمانی که در سال ۲۰۱۳ کسب کرده بودیم، تبدیل کنیم. البته با توجه به اینکه شرایط اردویی، امکاناتی و شرایط خود بازیکنان مناسب است فکر نمی کنم این هدف دست نیافتنی باشد.
 
وی درباره شرایط خود و سایر بازیکنان اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان مصدومیتی که مانع حضورشان در مسابقات شود را ندارند و خود من هم برای حضور در مسابقات بسیار پر انگیزه هستم و امیدوارم عملکرد خوبی از خود به جا بگذاریم.
 
وی درباره اینکه ترجیح می دهد در صورت صعود تیم در مرحله بعد به مصاف برزیل بروند یا تاهیتی بروند، گفت: به هر حال هر دو تیم بسیار پر قدرت و از تیم های خوب دنیا هستند و برای ما تفاوت زیادی ندارد، اما درکل انتخاب ما مصاف با برزیل است چراکه شیوه بازی این تیم برای ما مناسب تر است.
 
کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: از مسئولان می خواهم که حمایت بیشتری از ما داشته باشند و روحیه بازیکنان را با حمایت خود افزایش دهند، به هر حال مسابقات سختی پیش رو داریم و در پایان از مردم خوب کشورمان می خواهیم تا ما را در دعاهایشان فراموش نکنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار