کد خبر: ۳۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 16 October 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اماکن مذهبی مهم ترین جایگاه برای وحدت و همدلی مردم در برگزاری برنامه ها و مناسبت های مذهبی دارند.

[

حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سطح استان البرز حدود یک هزار مسجد و حسینیه میزبان عزاداران سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند که این امر نشان از اقتدار، وحدت و همدلی مردم و مسئولان استان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: مسجد از ارزش و اعتبار بالای در دین مبین اسلام برخوردار است و آیات و روایات تأکید فراوانی بر حفظ حرمت مساجد و برگزاری مناسبت های مذهبی در این مکان مقدس دارند.

وی بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران نگاه راهبردی و اثرگذار نسبت به انجام فعالیت های مذهبی از لحاظ کمی و کیفی در سطح مساجد و حسینیه ها دارد چراکه مهم ترین کانون وحدت و تأمین امنیت روحی و روانی برای اقشار جامعه به ویژه جوانان هست.

مسعودی، عشق و ارادت قلبی مردم به مساجد را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: مردم باگذشت زمان به ارزش و اعتبار مسجد به خوبی پی خواهند برد که مسجد مهم ترین پناهگاه امن برای دوری فرزندانشان از انحرافات فضای مجازی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت در نحوه عزاداری مردم در مساجد و حسینیه های سطح استان البرز موج می زد و همین عشق به حسین (ع) است که این نظام اسلامی را برای همیشه بیمه کرده است.

مسعودی، مردم ایران اسلامی را مردمی غیور و دوست دار اهل بیت (ع) دانست و افزود: امروز این کشور اسلامی مهم ترین پایگاه حمایت از مسلمانان به ویژه شیعیان در اقصی نقاط جهان شده است.

وی اضافه کرد: ارادت این مردم چه مرد و چه زن به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا مردمی که در تمامی مناسبت های مذهبی طول سال حضوری فعال دارند و دشمن از همین حضور مردم در مساجد و حسینیه ها رعب و وحشت دارد.

وی تأکید کرد: باید با برنامه ریزی و ارائه طرح تلاش کنیم که برنامه های مبلغین اعزامی به مساجد و حسینیه ها اثرگذار و مفید باشد تا بتوانیم این محافل مذهبی را مهم ترین پناهگاه امن برای اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار