معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت:شهرداری در جهت خدمات بی منت کارگران، به تامین رفاه و آسایش آنان توجه کرده و در سال های اخیر حقوق آنها را افزایش نسبتا خوبی داده است.
کد خبر: ۳۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 04 May 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی این معاونت، محمد حسن اسدی، ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر (اول ماه مه) افزود: به همین مناسبت، امسال نیز به منظور پاسداشت خدمات کارگران شهرداری شیراز، از 270 کارگر نمونه این مجموعه قدردانی به عمل آمد.

وی، در خصوص اقدامات شهرداری شیراز در حوزه تامین رفاه کارگران و پرسنل شهرداری گفت: شهرداری در جهت خدمات بی منت کارگران، به تامین رفاه و آسایش آنان توجه کرده و در سال های اخیر حقوق آنها را افزایش نسبتا خوبی داده است.

اسدی ادامه داد: نباید بین نیروهای کارگری و نیروهای ثابت شهری تفاوتی وجود داشته باشد و هر دو گروه باید از امکانات و خدمات شهرداری بهره مند شوند.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز، با اشاره به فعالیت بیش از 9 هزار در این مجموعه گفت: از این تعداد، بیش از پنج هزار نفر در قالب نیروهای کارگری، قراردادی و حجمی فعالیت می کنند.

روز جهانی کارگر، یادمان شورش کارگران آمریکایی در اول ماه مه سال 1886 در شیکاگو است که هر سال در بسیاری از کشورهای جهان جشن گرفته می شود.

در تهران نیز، راهپیمایی روز جهانی کارگر در روز جمعه 11 اردیبهشت (یکم ماه مه) پس از هشت سال توقف، با مشارکت جمع کثیری از کارگران واحدهای مختلف برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار