وکیل نامه
مردم احساسی رأی ندهند،به برنامه رأی بدهند/ هزینه های اینترنت و تماس تلفن همراه و ثابت عادلانه نیست/آل سعود قابل قیاس با ایران نیست/دود جنگ نفتی به چشم عربستان می رود/ به داد دیندارلوی فسا برسید
کد خبر: ۳۰۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 05 October 2016
 مردم احساسی رأی ندهند،به برنامه رأی بدهند
سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی و دغدغه دو قطبی شدن انتخابات سال ۹۶ اظهار داشت: انتخابات آینده باید رقابت بر سر برنامه کاندیداها باشد تا از جو تنش‌زا فاصله بگیریم.
به گزارش تابناک فارس:بهرام پارسایی گفت: اگر انتخابات با اصول اخلاقی و دموکراسی برگزار شود جای نگرانی و دغدغه نخواهد بود و انتظار داریم که رقابت ها بر اساس برنامه کاندیداها باشد. مردم هم به برنامه های کاندیداها نگاه می کنند اما هواداران و مبلغان کاندیداها باید اصول را رعایت کنند و خارج از چارچوب، اخلاق و قانون اظهار نظر نکنند تا جو جامعه متشنج نشود.
این نماینده افزود: در شرایطی که انتخابات در فضای سالم برگزاری شود به نفع کشور، مردم و نظام تمام می شود،  باید نشان دهیم مردم ما فرهنگ لازم را برای انتخابات سالم و با اصول دموکراسی جهان را دارند و بر اساس احساس رای نمی دهند.
 
 هزینه های اینترنت و تماس تلفن همراه و ثابت عادلانه نیست
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت بازنگری در خصوص هزینه های تلفن ثابت و همراه، گفت: هزینه های اینترنت خطوط همراه متناسب با پهنای باند نیست.
رحیم زارع با انتقاد از هزینه های بالای تماس‌ها و اینترنت تلفن ثابت و همراه در روزهای اخیر، گفت: باید تجدیدنظری در نرخ های مکالمه و همچنین اینترنت خطوط ثابت و همراه صورت بگیرد.
نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید کیفیت خدمات دهی به مشترکان با هزینه های تحمیل شده به آن ها همخوانی داشته باشد، افزود: در حال حاضر بسیاری از مردم از فیش های تلفن همراه خود ناراضی بوده و معتقد هستند همانند ماه های قبل استفاده صورت می گیرند اما هزینه ها با ماه های قبل قابل قیاس نیست.
 
آل سعود قابل قیاس با ایران نیست/دود جنگ نفتی به چشم عربستان می رود
 رحیم زارع با بیان اینکه امروز عربستان سعودی تبدیل به یک بازار سلاح کشتارجمعی شده گفت: عربستان سعودی طبق برنامه ای که آمریکایی ها برای آنها چیده اند سرمایه های خود را صرف خرید سلاح می کنند و خود را تبدیل به یک انبار مهمات کرده اند.
نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت تنها اتفاقی که می افتد دود تمام این اتفاقات به چشم خود آل سعود می رود با این حال لازم به نگرانی برای جمهوری اسلامی نیست چرا که ایران و عربستان به لحاظ فنی، علمی و ژئوپلتیک قابل مقایسه نیستند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جنگ اقتصادی که عربستان سعودی راه انداخته خاطرنشان کرد: آنها تلاش دارند هرچه قیمت نفت را ارزان تر کنند تا کشورهای دیگر دچار خسارت شوند غافل از اینکه این کار نسل های آینده این کشور را دچار مشکل می کند با این حال بر این جنگ تأکید دارند.
 
 به داد دیندارلوی فسا برسید
 محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا نیز در تذکر کتبی به وزیر کشور، بر لزوم برنامه‌ریزی برای انتقال هر چه سریعتر مردم روستای دیندارلوی از توابع فسا به دلیل پیدایش شکاف‌های عمیق طولی و عرضی در این روستا تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار