مدیر کل بیمه سلامت ایرانیان استان ایلام گفت:این پزشکان به صورت شیفتی و گروهی در حال ارائه خدمات به بیماران هستند ضمن اینکه بیشترین مراجعات نیز در حوزه زنان و زایمان و پزشکان داخلی است.
کد خبر: ۳۰۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 02 October 2016
 به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالدین رحیمی روز شنبه اظهار کرد: خدمات ارزنده ای در بخش های درمانی به این بیمه شدگان در دولت یازدهم ارائه شده که قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه همه روستاهای استان به تناسب جمعیت باید از پزشک، ماما، آزمایشگاه و داروخانه بهره مند باشند، افزود: خدمات متنوعی باید در روستاها به بیمه شدگان ارائه شود.

دکتر رحیمی تاکید کرد: 58 قلم آزمایش در مراکز درمانی روستایی و 450 داروی مورد نیاز پزشکان عمومی باید در داروخانه های روستایی موجود باشد ضمن اینکه خدمات دندانپزشکی عمومی نیز به صورت رایگان باید برای زنان باردار و افراد زیر 12 سال در روستاها انجام گیرد.

به گفته وی، برخی از مکمل های دارویی و غذایی از جمله قرص آهن و مولتی ویتامین ها نیز طبق دستورالعمل باید به صورت رایگان برای این افراد (زنان باردار و دختران زیر 12 سال) ارائه شود.

وی یادآور شد: از ابتدای طرح تحول سلامت تاکنون یک هزار و 660 میلیون ریال در بخش سرپایی و بستری و بیمه روستاییان و عشایر در این استان در قالب هزینه ها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: روستاییانی که در بخش بستری سیستم ارجاع را رعایت و به بیمارستان های دولتی مراجعه کنند از آنها تنها سه درصد هزینه خدمات ارائه شده (فرانشیز) دریافت می شود و 97 درصد باقی مانده را بیمه و بخشی را نیز دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می کند ولی در صورت رعایت نکردن سیستم ارجاع این فرانشیز به 6 درصد افزایش می یابد. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار