مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ؛هم اکنون مقطع و مهلت نام نویسی از افراد و گروه های هدف این جشنواره آغاز شده و براین اساس نام نویسی از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان ایلام برای شرکت در این جشنواره به صورت اینترنتی از 10 مهر تا 10 آبان ماه سال جاری انجام می شود .
کد خبر: ۳۰۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 01 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا زرگوش روز دوشنبه اظهار کرد: براساس تقویم زمانی اعلام شده ، هم اکنون مقطع و مهلت نام نویسی از افراد و گروه های هدف این جشنواره آغاز شده و براین اساس نام نویسی از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان ایلام برای شرکت در این جشنواره به صورت اینترنتی از 10 مهر تا 10 آبان ماه سال جاری انجام می شود .

وی افزود: سهمیه انتخاب نمونه استانی برای معرفی در ستاد جشنواره، شامل سه کارگر نمونه، یک نفر از بخش صنعت، یک نفر از بخش خدمات و یک نفر از بخش کشاورزی، گروه کار نمونه سه گروه، یک گروه از صنعت، یک گروه از خدمات و یک گروه کشاورزی و 2 واحد نمونه تولیدی، یک واحد بار اولی و یک واحد منتخب ملی در جشنواره های گذشته خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: در فرآیند ارزیابی و گزینش برترین های جشنواره امسال، مواردی شامل ارسال فیلم 2 دقیقه ای از طرح و توضیح های فرد شرکت کننده در محیط اجرای طرح، تکمیل و ارسال پرسش نامه مخصوص به نظرهای تجمیعی داوران در خصوص طرح های راه یافته به مرحله ملی افزوده شده است.

زرگوش یادآور شد: متقاضیان می توانند از تا دهم آبان ماه امسال برای نام نویسی در جشنواره امتنان به نشانی پایگاه مجازی http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: پس از نام نویسی کمیته ارزیابی و داوری با حضور کارشناسان فنی سازمان صنعت، معدن و تجارت، استادان دانشگاه، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و بازرسان کار تشکیل خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، بیش از سه هزار تعاونی در بخش های مختلف استان ایلام فعال و دایر است که در سه سال گذشته 250 تعاونی به آنها افزوده شده است.

تعاونی های استان در بخش مسکن، کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن راه اندازی شده که فعالیت آنها افزون بر رونق تولید، باعث ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان ایلام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار