رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام :
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در نشست خبری با اصحاب رسانه از فعالیت 350افتخاری نفر از خیرین ومعتمدین ایلامی دراین ستاد خبرداد
کد خبر: ۳۰۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 29 September 2016
تابناک ایلام:: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام ، روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان ایلام با اشاره به برنامه های این ستاد در ایام ماه محرم اظهار کرد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برپایی ایستگاه های صلواتی و جمع آوری نذورات، راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای ستاد در شهرستان ها، استفاده از پتانسیل جوانان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش از مهمترین برنامه هایی است که در این ماه اجرا خواهد شد.
 
سید محمد علوی فر ادامه داد: پس از سقوط رژیم بعث عراق با توجه به وضعیت نامناسب عتبات عالیات و لزوم رسیدگی فوری به وضعیت بارگاه های منور ائمه معصومین (ع)، این ستاد با هدف ساماندهی کمک های خیران و زیر نظر نمایندگان مقام معظم رهبری در سال 82 تاسیس شد.
 
 وی اظهار کرد: کاروان حامل پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در این ایام با تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات در 10 شهرستان و در هیات های مذهبی به نمایش عمومی در خواهد آمد.
 
  علوی فر از عموم مردم استان در شهرستان های مختلف خواست در ساخت صحن عقیله بنی هاشم که به این استان واگذار شده مشارکت بیشتری کرده و کمک های خود را به شماره حساب تعیین شده نزد بانک انصار واریز کنند.
 
علوی فرتصریح کرد: شماره حساب 15104253893581 بانک انصار به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت صحن عقیله بنی هاشم تعیین شده که مردم محب اهل البیت (ع) این استان می توانند کمک های خود را به این حساب واریز کنند.
 
وی افزود: هم اکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات در 300 مرکز استان و شهرستان با هماهنگی نمایندگان ولی فقیه، استانداران و معتدمان و خیران راه اندازی شده و نسبت به ساماندهی و جمع اوری کمک های مردمی فعایت می کند.
 
علوی فر تاکید کرد: از بدو تاسیس این ستاد پروژه های بزرگی در عتبات عالیات اجرا شده که مردم استان ایلام نیز در ساخت آنها نقش عمده ای ایفا کرده اند که مهمترین آن ساخت و اهدای درب های حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود که تحویل مسئولان در حرم قمر بنی هاشم (ع) شد.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام یادآور شد: هم اکنون نیز مشارکت در ساخت بخشی از صحن عقیله بنی هاشم به مردم این استان واگذار شده که عمده ترین هدف این ستاد در استان برای سال 95 است.
 
 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام در پایان ،میزان  نذورات و کمک های مردمی به این ستاد را درسال گذشته 50/572/696/942 ریال اعلام کرد
 
شایان ذکر است هیئت امنای کنونی ستاد بازسازی اعتبات علیات استان ایلام به ترتیب ؛ آیت الله محمد تقی  لطفی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ،مهندس محمد رضا مروارید ،استاندار ایلام ،سردار سید صادق حسینی ، فرمانده سپاه استان می باشدند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار