کد خبر: ۳۰۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 28 September 2016


عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه بحث روان‌سازی و ایمن‌سازی ترافیک را باید در دستور کار خود قرار دهیم، گفت: طبق طرح جامع حمل و نقل با توجه به اولویت‌بندیهایی‌ که وجود دارد باید بر روی موضوع روان‌سازی ترافیک کار شود.

مریم قهرمانی صارم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بحث روان‌سازی و ایمن‌سازی ترافیک را باید در دستور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: طبق طرح جامع حمل و نقل با توجه به اولویت‌بندیهایی‌ که وجود دارد باید بر روی موضوع روان‌سازی ترافیک کار شود.

عضو شورای شهر کرج عنوان کرد: سرعت تولید ماشین بیشتر از سرعت تولید راه است و همچنین باید بیشتر انرژی و فرصت خود را برای ایمن‌سازی راه‌ها بگذاریم.

وی گفت: زمانی که نگاه ما نگاه شهروندمحوری باشد زیرساخت‌های حمل و نقل هم تقویت می‌شود و این موضوع به شهروندان کمک می‌کند تا کمترین دغدغه را داشته باشند.

قهرمانی با توجه به اینکه باید وسیله حمل و نقلی که در دسترس مردم است ارزان قیمت باشد، گفت: در اسفند ماه سال گذشته مصوبه‌ای تحت عنوان 200 دستگاه اتوبوس را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که 100 دستگاه آن به صورت تهاتر بوده و 100 دستگاه دیگر به صورت نقدی که تا آخر امسال این تعداد به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به وضع ممکن و همچنین مهاجرپذیر بودن استان البرز باید از انبوه‌برها در سطح شهر استفاده کنیم،که با وجود این امکانات بار ترافیکی کم و از آلودگی هوا هم جلوگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار