دوره طرح ملی سوادرسانه ای در استان گلستان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 27 September 2016
دوره طرح ملی سوادرسانه ای در استان گلستان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در روز دوشنبه مورخ 5 مهر ماه در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

دوره طرح ملی سواد رسانه ای در استان گلستان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان در روز دوشنبه مورخ 5 مهر ماه در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان در این خصوص گفت: این دوره آموزشی به عنوان یک طرح ملی از سوی وزارت ورزش وجوانان در استانهای سراسر کشور در حال برگزاری است. 

وی هدف از اجرای این طرح ملی را آشنایی هر چه بیشترکارکنان دستگاههای اجرایی, روزنامه نگاران, خبرنگاران و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان, ورزشکاران و..... با سواد رسانه ای و فعالیت در حوزه فضای مجازی دانست.

متقی افزود: از سوی وزارت ورزش و جوانان, دکتر امامی از اساتید دانشگاهی و با سابقه در عرصه سواد رسانه ای به عنوان مدرس در این نشست حضور یافته و مباحثی را در خصوص فراگیری و ارتقای سطح دانش در حوزه سواد رسانه ای به حاضرین یادآوری کرد.

متقی در پایان گفت : این دوره آموزشی با حضور حدود 200 نفر از علاقمندان از ساعت 8 صبح روز دوشنبه آغاز و تا ساعت 17عصر همان روز ادامه داشت.

شایان ذکر است در اجرای این برنامه علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان استان، موسسه ابوریحان بیرونی از سازمان های مردم نهاد جوانان, ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و سازمان تبلیغات اسلامی استان همکاری داشتند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار