احمد مظفری گفت: 264 طرح مربوط به حوزه کشاورزی و 103 طرح مربوط به حوزه صنعت ، معدن و تجارت است. وی اضافه کرد: با پیگیری های استاندار مازندران و همکاری خوب بانک ها ، با پرداخت به موقع تسهیلات، استان مازندران در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید رتبه نخست کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۳۰۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 25 September 2016
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، وی ادامه داد : بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات مربوط به بانک های کشاورزی ، ملی و ملت است و ارائه تسهیلات توسط بانک های دیگر استان نیز سرعت بسیار خوبی یافته است.
 
مظفری بیان داشت: برگزاری نشست های مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ، شهرستان ها و نشست های مشترک مدیران بانک ها برای تسریع در امور موجب شد تا پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی به موقع انجام شود.
بر اساس برنامه 353 واحد صنعتی و تولیدی مازندران در مرحله اول برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت به بانک ها معرفی شدند که چهار هزارو 700 میلیارد ریال به این واحدها پرداخت می شود .
 
30 واحد از صنایع دریافت کننده تسهیلات واحدهای متوسط ، 250 واحد کوچک و بقیه نیز واحدهایی هستند که با پیشرفت فیزیکی بیش از60 درصد در دست اجرا قرار دارند.
دولت در بسته حمایتی اقتصادی به واحد های تولیدی پنج درصد از نرخ سود تسهیلات را در قالب یارانه پرداخت می کند .
مرحله دوم پرداخت این نوع تسهیلات به 350 کارخانه دیگر استان مازندران نیز در حال پیگیری است.
بنابر امارهای رسمی در حال حاضر بیش از 2هزار واحد تولیدی با اشتغال حدود 60 هزار نفر در استان مازندران وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار