معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد گفت: بخشی از شبکه توزیع روستای علی‌آباد چهل گزی در سال جاری تعویض و بازسازی خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 22 September 2016

به گزارش تابناک یزد،ابوالقاسم نصیری با اشاره به اقدامات این شرکت برای تعویض و بازسازی شبکه توزیع روستای علی‌آباد چهل گزی و در پاسخ به انتقاد برخی رسانه‌ها در زمینه مشکل آب این روستا اظهار داشت: روستای علی‌آباد چهل گزی از توابع شهرستان مهریز با تعداد 765 نفر جمعیت روستایی و 258 اشتراک، زیر پوشش آبرسانی شرکت آبفار یزد قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: آب مورد نیاز اهالی این روستا از طریق یک حلقه چاه که در حواشی روستا حفر شده، تامین می‌شود و شبکه توزیع آب این روستا دارای قدمتی بالای 30 سال و فرسودگی 90 درصدی است.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی یزد همچنین بیان کرد: از سوی دیگر این شبکه فرسوده با عملیات گازرسانی به روستا مورد تخریب قابل توجهی قرار گرفته است.

نصیری عنوان کرد: کارشناسان و مهندسان این شرکت به صورت مستمر در حال مرمت و رفع اتفاقات شبکه آبرسانی هستند و گاهی اوقات در یک نقطه چندین مورد تعمیرات صورت گرفته است.

وی یادآور شد: چندین سال متوالی توسعه و بازسازی شبکه توزیع این روستا جزو پروژه‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده، اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های مالی و عدم تخصیص به موقع اعتبارات، طرح مذکور به تصویب نرسیده است.

نصیری اظهار داشت: اقدامات لازم برای تعویض و بازسازی بخشی از شبکه توزیع روستای علی‌آباد چهل گزی در سال جاری انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار