کد خبر: ۲۹۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 20 September 2016


عضو شورای شهر کرج از افتتاح دو پل عابر پیاده مکانیزه در این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم در آستانه بازگشایی مدارس و برای امنیت رفت و آمد دانش آموزان انجام می شود.

مریم قهرمانی صارم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعامل و همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: برنامه ریزی مدونی انجام شده و ادارات خدمات شهری مناطق ۱۲ گانه همکاری های لازم را انجام می دهند.

وی با تاکید بر کاهش حوادث دانش آموزی به پیگیری های مربوط به احداث پل های عابر پیاده مقابل مدارس اشاره کرد و گفت: طی هفته آینده دو پل عابر پیاده مکانیزه در بلوار علامه جعفری و حصارک کرج افتتاح می شود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه موضوع سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید به سازمان تاکسیرانی سپرده شده است، گفت: مباحث مربوط به سرویس مدارس با دغدغه کمتری همراه خواهد بود امیدواریم هفته نخست مهر همه دانش آموزان توسط سرویس مدارس جابجا شوند.

به گفته عضو شورای شهر کرج سال گذشته دانش آموزان برخی مناطق یکماه بدون سرویس مدارس مجبور به رفت و آمد شدند که این موضوع مشکلات زیادی را به وجود آورد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه گل و گیاه و ضرورت توسعه آن در سطح شهر، افزود: شاهد توسعه این مهم در مدارس هستیم تا دانش آموزان در فضایی با طراوت به تحصیل بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار