سرهنگ وحیدی :
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان خاطرنشان ساخت : با توجه به کینه دیرینه , مشکلات استکبار با هزاران برجام و امضاهای ان بر علیه ایران حل نمی شود.
کد خبر: ۲۹۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 19 September 2016

به گزارش محمدی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ جلیل وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت ایام غدیر و نقش این مهم در حفظ وحدت امت اسلامی تاکید کرد : شیعه و سنی به غدیر اعتقاد راسخ دارند و این وحدت باعث تقویت ید واحده در مقابل دشمنان خواهد شد.

وی با بیان اهمیت دفاع مقدس و نقش نویسندگان و رسانه ها در پاسداشت این ایام گفت : 8 سال دفاع مقدس کارنامه درخشان انقلاب اسلامی است و بفرموده رهبری معظم نباید اجازه تحریف و سکون به ان داده شود که در این راه 125 هزار شهید و 44 هزار نفر اسیر و ازاده دادیم و 624 میلیارد دلار هزینه بازسازی جنگ دادیم.

سرهنگ وحیدی افزود ; برنامه و حرکت استکبار در راستای جنگ با ایران اسلامی به عنوان پرچمدار جهان اسلام بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان خاطرنشان ساخت : با توجه به کینه دیرینه , مشکلات استکبار با هزاران برجام و امضاهای ان بر علیه ایران حل نمی شود.

وی گفت : برقراری رابطه سیاسی با صدام , فشار و تطمیع بر منابع بین المللی برای دفاع از صدام , وضع تحریم های گسترده و دخالت مستقیم در جنگ , جلوگیری از صادرات نفت , تجهیز رژیم عراق به صلاح های شیمیایی , برقراری توافقات پشت پرده با شوروی سابق و ... از جمله اهداف و برنامه های دشمن در زمان جنگ و دفاع مقدس بود.

سرهنگ وحیدی ادامه داد : کار دشمن بر علیه ایران در طول همه این 38 سال تمامی نداشته و ندارد و دشمن بخاطر ایران در کشورهای همسایه پایگاه مستقر کرده است.

او تصریح کرد : بر اساس اعلام کارشناسان خسارت انقلاب های رنگین و فتنه 88 با خسارت 8 سال دفاع مقدس برابری می کند.

سرهنگ وحیدی افزود : راه اندازی جنگ های تکفیری , اختلاف قومیتی و جنگ نرم و حمایت از گروهک ها از دیگر اهداف دشمن بوده و همه اینها باید گفته شود و به همین خاطر نگهداشتن دفاع مقدس ضروری است.

سرهنگ وحیدی اذعان کرد : بعد از امضای برجام هم شیطنت دشمن تمام نشد و هیچ وقت هم نخواهد شد و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که این مطالب اطلاع رسانی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مسوولیت کمیته بسیج تاکید کرد : 36 عنوان برنامه و بالغ بر 4000 فعالیت گرامیداشت هفته به یمن 36 مین سالگرد در همه پایگاه ها و حوزه ها و نواحی برگزار می شود.

او شاخص ترین برنامه ها را راه اندازی 3 بیمارستان صحرایی در شهرستان های سردشت , چالدران و تکاب , بازسازی واقعه غدیر در 11 شهرستان خبر داد و گفت : اجرای نمایش بزمی بصیرتی در طول هفته در محل پادگان حیدرلوی ارومیه , دیدار با نماینده ولی فقیه در استان , استفاده از راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاهها و حوزه ها , برگزاری 17 یادواره اختصاصی در  شهرستانها , برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و مسابقات بومی محلی مخصوص عشایر , برگزاری نشست حلقه های صالحین , سرکشی از بیش از 366 خانواده های شهدا و ایثارگران استان , توزیع حدود 2000 بسته اموزشی در مناطق محروم , برگزاری نمایشگاه هفته و غیره از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس کمیته بسیج سپاه شهدا استان است.

سرهنگ وحیدی در خاتمه دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ; غبار روبی مزار شهدا , پیاده روی خانوادگی , حضور و شرکت در نمازهای جمعه ,  تجلیل از نخبگان و هنرمندان دفاع مقدس , برگزاری مراسم زنگ مقاومت در همه شهرهای استان , برگزاری مراسم اختتامییه اردوهای جهادی اعلام کرد .
@tabnakazargharbi_ir
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار