در عمليات مشترک پليس قزوين و يزد ؛
رئيس پليس مواد مخدر فرمانده انتظامي استان از کشف 20 کيلو و 500 گرم ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قزوين و پليس مبارزه با مواد مخدر يزد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ " محسن قلي پور "گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين، فردي را که در امر تهيه و خريد و فروش مواد مخدر از استان هاي جنوبي به مرکز کشور فعاليت مي کرد شناسايي و تحرکات نامبرده مورد پايش اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين قرار گرفت.
اين مقام انتظامي گفت: با تشديد اقدامات تخصصي و اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين، مشخص شد که اين قاچاقچي، با خودروي تريلي تانكردار" دانگ فانگ " قرار است مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از يکي از استان هاي جنوبي به تهران انتقال دهد.
رئيس پليس مواد مخدر فرمانده انتظامي استان افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قزوين با هماهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد در موقعيت ايستگاه شهيد مدني مستقر و با هماهنگي مقام قضايي، خودرو را شناسايي و متوقف کردند.
سرهنگ قلي پور اضافه کرد: در بازرسي از کاميون مقدار تقريبي 20 کيلو و 500 گرم ماده مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.
وي گفت: در اين رابطه خودور  توقيف و متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني در اختيار مقام قضائي قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار