رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: انفجار تانکر حامل حلال روغن در کارخانه روغن‌سازی قزوین و انفجار مخزن بنزین در شهرستان آبیک 8 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۹۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انفجار تانکر حامل حلال روغن در کارخانه روغن‌سازی(در قزوین) که ساعت 11 و 19 دقیقه صبح امروز رخ داد، اظهار داشت: متعاقب اعلام به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین مبنی بر یک حادثه انفجار در یکی از شرکت‌های تولیدکننده و حلال روغن واقع در جاده رشت، جاده رامشان بلافاصله نیروهای پایگاه‌های صفا، آقابابا، کوهین، عوارضی 4 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه انفجار تانکر حامل حلال روغن 7 نفر مصدوم داشته است، ادامه داد: یکی از مصدومان این حادثه راننده تانکر سوخت و مابقی آن کارکنان کارخانه روغن‌سازی بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در این حادثه 4 نفر سوختگی‌های 90 درصد داشتند که برای ادامه درمان به بیمارستان رجایی شهر قزوین منتقل شدند.

نامدار اضافه کرد: سایر افراد حادثه دیده هم سوختگی‌های بین 40 تا 60 درصد داشتند که برای ادامه درمان به بیمارستان رجایی منتقل و در حال حاضر تحت  درمان هستند.

این مسؤول با بیان اینکه یک مورد انفجار هم صبح امروز در اطراف یکی از شهرک‌های شهرستان آبیک رخ داد، تصریح کرد: این حادثه با انفجار مخزن بنزین در گاوداری یک مصدوم با سوختگی 95 درصد برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین مطرح کرد: مصدوم با سوختگی 95 درصد از سوی اورژانس شهرستان آبیک به پایگاه هوانیروز این شهرستان منتقل و سپس با بالگرد به بیمارستان شهیدرجایی انتقال یافت که هم‌اکنون تحت درمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار