کد خبر: ۲۹۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 17 September 2016


رئیس هیأت وزنه‌برداری استان البرز با تاکید بر اینکه باید عقب‌افتادگی سال‌های گذشته را جبران کنیم، گفت:‌ این استان می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در وزنه‌برداری داشته باشد.

منوچهر رضاخانی که پیش از این به عنوان سرپرست هیئت وزنه‌برداری در البرز فعالیت می‌کرد و هم‌اکنون و پس از برگزاری انتخابات مجمع عمومی به عنوان رئیس به مدت چهار سال منصوب شد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزش وزنه‌ّبرداری یک ورزش قدرتی است و باید با صبر و تحمل و تمرین و ممارست بسیار زیاد به موفقیت دست یافت.

وی با اشاره به این که البرز یک استان نوپا و مهاجرپذیر است، گفت: مهاجرپذیر بودن این استان موجب شده که نسل جوان بسیار مستعدی داشته باشیم و با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم ورزشکاران خوبی را در سطح ملی و حتی جهانی تربیت کنیم.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان البرز تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته نگاه ویژه‌ای به وزنه‌برداری نداشتیم و برنامه‌ریزی کاملی انجام ندادیم، اما می‌توان با کار و تلاش بیشتر عقب‌افتادگی‌های گذشته را جبران کرد.

رضاخانی افزود: استان البرز به دلیل دارا بودن جمعیت بسیار جوان، می‌توان جایگاه ویژه‌ای در ورزش وزنه‌ّبرداری داشته باشد و تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و به ویژه مدیریت ارشد ورزش استان است.

وی بیان داشت: خوشبختانه نگاه خوبی هم‌اکنون به این ورزش وجود دارد و با موفقیت‌های بی‌نظیر ورزشکاران ایرانی در المپیک چند دوره گذشته، مردم و به ویژه نسل جوان نیز علاقه‌مند به این رشته شده‌اند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان البرز گفت: ما باید بر روی سنین پایه تمرکز کنیم و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای جذب خردسالان و کودکان و نوجوانان به این رشته داریم و با استفاده از تجربه ورزشکاران پیشکسوت و مربیان ورزشی می‌توانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

رضاخانی با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس اظهار داشت‌: برنامه‌ریزی لازم برای استعدادیابی در مدارس و به ویژه در سنین پایه انجام شده است و به دنبال شناخت استعدادها در مدارس هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار