امام جمعه مسجد جامع اهل سنت کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام هیچگاه به نفع مسلمانان گام برنداشته اند بلکه همواره به دنبال ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان جهان هستند تا به منافع خودشان برسند.
کد خبر: ۲۹۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ 16 September 2016
مولوی عبدالمالک ملکی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته کناک با اشاره به فرا رسیدن 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: دشمنان اسلام در سال 59 آتش جنگ را بین 2 کشور مسلمان ایران و عراق شعله ور کرده و از آن به نفع خودشان استفاده می کردند.
وی تاکید کرد: مسلمانان جهان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند زیرا آنها برای رسیدن به اهداف پلیدشان اختلاف و درگیری را بین مسلمانان رواج می دهند؛ جهان اسلام همواره باید از تعالیم قرآنی پیروی کند تا به آرامش کامل برسد
امام جمعه اهل سنت کنارک افزود: آمریکا همیشه بدنبال منافع خود است و با اعمال سیاست های شوم در بین مسلمانان کشتارگاه انسان بوجود آورده است.
مولوی ملکی پور با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید از مردم شهر ساحلی کنارک خواست به امر آموزش و تعلیم و تربیت فرزندان خود اهمیت بیشتری دهند و از معلمان هم خواست با دلسوزی و تعهد دینی و ملی در راه علم آموزی به آینده سازان میهن اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند زیرا شهرستان کنارک از نظر سطح سواد با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار