جشن عاطفه‌ها با هدف کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 15 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جشن عاطفه‌ها با هدف کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند صبح امروز در مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد.

وحید میرزایی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این جشن هر ساله با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سراسر استان‌های کشور و در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین طی سال با اجرای برنامه‌های مختلف تلاش می‌کند تا کمک‌های خیران و نیکوکاران را در این استان جمع‌آوری کرده و به نیازمندان و مستمندان دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها از جمله برنامه‌های این اداره‌کل است، عنوان کرد: در برگزاری این جشن پایگاه‌ کمک‌های مردمی در مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه قزوین برپا شده تا کمک‌های مردم را جمع‌آوری کند.

میرزایی با بیان اینکه امروز پایگاه‌ کمک‌های مردمی با شعار «مهر در انتظار همدلی» ایجاد شده تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند، گفت: خیران همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 63273000 بانک کشاورزی شعبه نواب و یا به شماره کارت 5406-9964- 9918-6037 نزد بانک ملی واریز کنند.

این مسؤول مشارکت مردم را در اجرای برنامه‌های اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ضروری دانست و از مردم خواستار شد تا در جشن عاطفه‌ها به نحو مطلوبی مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین خاطرنشان کرد: در سبزه میدان شهر قزوین هم پایگاه کمک‌های مردمی با محوریت مراکز نیکوکاری برپا شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به این پایگاه‌ها اهدا کنند.

میرزایی مطرح کرد: جشن عاطفه‌ها در مدارس استان قزوین دهم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی افزود: همچنین در این روز، زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان قزوین نواخته و فضای شاد و بانشاطی ایجاد می‌شود تا دانش‌آموزان خیر به همنوعان خود کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: هر فرد خیری در حد وضعیت مالی خود می‌تواند با اهدای کمکی در شادی و خوشحالی دانش‌آموزان نیازمند شریک شود و لبخند را بر لبان آن‌ها بنشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار