کد خبر: ۲۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 30 April 2015
 مدیر آموزش و پرورش بابل گفت : همزمان با هفته گرامیداشت معلم از 91 معلم نمونه شهرستانی و استانی بابل تجلیل می شود.

همت احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این تعداد از معلمان برگزیده ، شش نفر استانی و 85 معلم دیگر برگزیده شهرستانی می باشند.

وی گفت: برای بهره وری بیشتر از ظرفیت های دیگر مناطق شهرستان بابل مراسم تکریم از معلم امسال در بخش های مختلف با همکاری ائمه جمعه، بخشداری ‎ها و دهیاری ها برگزار می شود.

وی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بابل، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم و معلمان نمونه استانی و شهرستانی با امام جمعه بابل ، حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در نماز جمعه، عصری با شعر ویژه فرهنگیان، همایش نکوداشت پیشکسوتان فرهنگی و همایش نکوداشت مقام معلم(تجلیل از فرهنگیان برگزیده)و نیز غبارروبی مزار شهدای فرهنگی با حضور مدیرکل در سالروز وفات حضرت زینب(س) را از اهم برنامه های آموزش و پرورش بابل در هفته معلم برشمرد.

وی برگزاری مسابقات والیبال خواهران، مسابقات فوتسال برادران، مسابقات شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز خواهران، تیراندازی و تنیس روی میز برادران را از دیگر برنامه های این هفته خواند.

احمدی اظهارداشت: بیشترین تلاش ما ایجاد فرهنگ نوین برای تکریم از معلمان است که امیدواریم با اجرای درست برنامه ها در سال های آینده به این مهم دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار