فرمانده انتظامي استان مرکزی مطرح کرد؛
تابناک: فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به تهديدات حوزه کاري پليس، تمهيدات اطلاعاتي و انتظامي هدفمند را راهبرد محوري ايمني در انجام موفقيت آميز ماموريت ها دانست.
کد خبر: ۲۹۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 14 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، سردار کيومرث عزيزي فرمانده انتظامي استان مرکزی در کميسيون عالي ايمني اين فرماندهي بر ضرورت حفاظت و حراست از نيروي انساني به عنوان سرمايه ارزشمند هر سازمان تاكيد و بيان کرد: اين موضوع در سازمان بزرگ نيروي انتظامي كه كاركنان آن ارتباط مستقيم و مستمر با مردم دارند همواره در صدر برنامه ها قرار داشته و هميشه ايام بايد توسط فرماندهان با جديت تمام پيگيري شود.

وي عدم به کارگيري دانش را زمينه ساز بسياري از مشکلات و حوادث در انجام ماموريت هاي پليس دانست و بر استفاده بهينه از دانش هاي بنيادين و نوين در بستر ماموريت هاي مختلف پليس و تحقق ارتقاء امنيت اجتماعي شهروندان و کسب رضايت هرچه بيشترآنان تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به بازتاب اثربخش آموزش در انجام كيفي ماموريت هاي ناجا بيان داشت:‌ آموزش بايستي با هدف افزايش آگاهي، سازمان يافته و هدفمند و پاسخي به نياز دانستن كاركنان در حوزه هاي ماموريتي و در نهايت بستري در راستاي ارتقا‌ء انگيزه در انجام مطلوب مسئوليت ها و خدمت رساني به مردم باشد.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي با تأکيد بر لزوم ترويج ارزش هاي انقلابي ، اسلامي و ديني در ناجا خاطر نشان کرد: با گسترش فضاي انقلابي و ديني و صيانت از ارزش هاي اسلامي، نيروي انتظامي مي تواند به بهترين شكل در پيشبرد اهداف سازماني موفق باشد .

سردار عزيزي با اشاره به ضرورت شناسايي آسيب ها و تهديدات ماموريتي و برنامه ريزي براي برخورد حرفه اي كاركنان در مواجهه با آن يادآور شد: نظارت ، كنترل و افزايش مهارت و نيز توجه به تخصص و دانش افزايي آنان از موضوعاتي است كه در حوزه صيانت كاركنان و اصلاح امور بايد بدان پرداخت.

وي اظهار داشت: ريشه بسياري از مشکلات سازماني، شتابزدگي و عدم برنامه ريزي مناسب سازماني است که در بستر يک فرهنگ جهادي و با تلاش مضائف و شناسايي نقاط ضعف مي توان بسياري از مشکلات پيش رو را حل کرده و توان عملياتي پليبس در انجام ماموريت هاي مختلف را بهبود بخشيد.

فرمانده انتظامي استان مرکزي به تبيين برخي راهكارها در افزايش ايمني در انجام ماموريت ها اشاره و عنوان داشت: همواره بايد پيش از انجام ماموريت هاي حساس برآوردهاي لازم اطلاعاتي و انتظامي انجام پذيرفته و با رعايت نكات ايمني و حفاظتي از تمامي ظرفيت هاي موجود در انجام بهينه ماموريت ها استفاده كرد.

فرمانده انتظامي استان مرکزي تعهد كاري و احساس مسئوليت را از مهم ترين مولفه هاي رفتاري براي نيروي پليس در يك جامعه اسلامي دانست و افزود: اين مهم بايد در شاخصه هاي رفتاري يك پليس اسلامي نهادينه باشد و در انجام نظارت ها و بازرسي هاي ميداني نسبت به آن توجه شده و در برنامه ريزي هاي آموزشي براي ارتقاء هر چه بيشتر آن طرح ريزي شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار