به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان به مناسبت عید سعید قربان پیام تبریکی صادر نمود که نسخه ای از آن برای تابناک سیستان‌وبلوچستان ارسال شده است. متن این پیام به این شرح است:
کد خبر: ۲۹۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 12 September 2016
 بسمه تعالی

عید سعید قربان؛ عید تزکیه ، ذبح نفس و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست. عید بخشش گناهان و مغفرت الهی ،همدلی ، همراهی و رها شدن است. عید قربان؛ یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد. این عید، قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مظلوم حادثه منا در سال قبل، فرا رسیدن باشکوه ترین جلوه بندگی و ایثار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، رئیس جمهور محترم و همه مسئولان و دولتمردان بویژه به مردم متدین و ولایت مدار استان سیستان وبلوچستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌ همتا سعادت،سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ملت شریف ایران و جهان اسلام در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

آنچه که رژیم مرتجع آل سعود در مراسم حج سال گذشته ایجاد کرد و زائران خانه خدا از کشورهای اسلامی را عزادار کرد نشان از بی کفایتی و بی لیاقتی حاکمان آن کشور است که دولت جمهوری اسلامی برای احقاق حق زائران ایرانی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

علی اوسط هاشمی

استاندار سیستان وبلوچستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار