مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در راستای بازدید از ادارات دامپزشکی شهرستان‌های تابعه از اداره دامپزشکی شهرستان البرز بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع و مشکلات احتمالی کارکنان و مراجعان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدبهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین صبح امروز به همراه جمعی از مدیران دامپزشکی استان قزوین با هدف بازدید از نحوه ارائه خدمات و بررسی و رفع مشکلات احتمالی کارکنان اداره و مراجعان در محل اداره دامپزشکی شهرستان البرز حضور پیدا کرد.

وی ابتدا با ارائه گزارشی از روند دریافتی کارکنان در سال‌های اخیر با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تمام کارکنان باید متناسب با میزان دستمزد فعالیت و راندمان کاری خود روند صعودی داشته باشند تا در راستای اهداف دولت تدبیر و امید نسبت به ایجاد جو رضایت عمومی در جامعه کوشا باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی از ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و ضمن ابراز رضایت از عملکرد ریاست و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان البرز به ویژه در موضوع برخورد با حمل غیرمجاز دام، خواستار مشارکت بیش از پیش در ارائه اخبار و اطلاعات با هدف ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه شد.

نقیبی از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان البرز درخواست کرد تا ضمن بیان مشکلات احتمالی در روند ارائه خدمات به مراجعان راهکارهای بهینه‌سازی در گردش کار را پیشنهاد و نسبت به رفع موانع موجود در راه خدمات‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار