شهردار منطقه ۱۸ در مراسم اختتامیه فعالیت دهکده سلامت در بوستان قائم، از احداث بیمارستانی بزر‌گ‌تر از بیمارستان میلاد تهران در این بخش از پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 29 April 2015
به گزارش فارس،‌ وحید نوروزی در این مراسم که باحضور لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمع بیشماری از شهروندان منطقه برگزار شده بود، گفت:طی مذاکرات محمد باقر قالیباف شهردار تهران با وزارت بهداشت، در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۹۰هزارمترمربع کنار ورزشگاه امام رضا(ع)، بیمارستان مجهز و مگاهاسپیتال که بزر‌گتر از بیمارستان میلاد است،ساخته خواهدشد.

وی بااعلام اینکه سازندگان این پروژه، پیمانکاران کره‌ای هستند یادآورشد: طبق برنامه‌ریز‌ی های صورت گرفته دربازه زمانی ۵ساله این بیمارستان ۱۹هکتاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 
شهردار منطقه۱۸ در ادامه توضیحات خودافزود: درسال جاری قطعا کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ویژه کارکنان شهرداری والبته سایرمردم درمنطقه ۱۸راه‌اندازی می‌شود که ارائه بهترین خدمات پزشکی با کمترین هزینه ویژگی مهم این کلینیک است.

نوروزی از پیشرفت ۳۰درصدی بیمارستان ۲۵۸‌تخت خوابی محله خلیج فارس خبر داد و گفت:بیمارستانی که ساخت آن را خیرین مؤسسه مولی‌المتقین برعهده گرفته‌اند تا ۳سال آینده آماده می‌شود،همچنین ساختمان جدید مجهزی در کناربیمارستان شهید فیاض بخش احداث می‌شود که یک طبقه اورژانس خواهد داشت.

به گفته نوروزی، باتکمیل این پروژه‌های درمانی، منطقه۱۸تا چند سال آینده ازسایر مراکز درمانی تهران مستقل می‌شود.

 شهردار منطقه، بالابردن کیفیت زندگی مردم را مهم‌ترین هدف شهرداری اعلام کرد و افزود: شعار من این است: می‌نویسیم ۱۸ می‌خوانیم یک. این یعنی هیچ کس حق ندارد به صرف جنوب شهر بودن منطقه ما،مانع پیشرفت آن شود. اینجا از بهترین منطقه‌های پایتخت است که بنده افتخار خدمت رسانی به ساکنان آن را دارم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار