کد خبر: ۲۹۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 07 September 2016


نمایندگان 31 استان کشور روز چهارشنبه با حضور دربهزیستی استان البرز آسیب های حوزه اجتماعی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایرنا ، دراین نشست که مدیران کل و معاونان بهزیستی به همراه معاون پیشگیری از اسیب های اجتماعی بهزیستی کشور و استانها نیز حضور داشتند طرح های مطالعه شده در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مورد تبادل نظر قرار گرفت و در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بصورت عملیاتی مسئول حوزه اجتماعی مشکلات این حوزه را بررسی کردند .

مدیرکل بهزیستی استان الربز گفت: دلایل بروز آسیب های اجتماعی ، انواع آن ، راهکارهایی پیشگیری از آنها و اقدامات عملیاتی که باید در زمان هرچه سریعتر صورت گیرد دراین نشست مورد توجه قرار گرفت .

داریوش بیات نژاد افزود: استان البرز که به نوبه خود به دلیل مهاجرپذیر بارسنگینی از مشکلات و آسیب های اجتماعی را به دوش می کشد نیز طرح های مطالعاتی را در اختیار مسئولان این حوزه قرارداد .

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی نشات گرفته از فقر و نابرابری ها است که این موضوع نیز از رصد کارشناسان حوزه اجتماعی دراین نشست مهم پنهان نماند .

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: این استان با آسیب هایی از قبیل خشونت خانوادگی ، اعتیاد ، همسرآزاری و کودک آزاری ، خیانت در زندگی زناشویی مواجه است که راهکارهای اساسی برای پیشگیری ازآنها درنشست با سایر استانها مورد تبادل نظر قرار گرفت .

بیات نژاد گف: حاشیه نشینی یکی از دغدغه ها در استان البرز است که با همفکری سایر استانهای کشور درصدد چاره اندیشی برای آن برآمدیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار