کد خبر: ۲۹۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 06 September 2016


فرماندار کرج گفت: تمام مقدمات برای ورود به مهرماه و فصل بازگشایی مدارس در کرج آماده شده است.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: هر ساله در آستانه مهرماه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدماتی و عمومی مقدمات لازم را برای فرا رسیدن این ماه فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مهرماه در حقیقت زمان آغاز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است باید تمهیداتی در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شود تا مردم با مشکل روبرو نشوند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان کرج افزود: به عنوان نمونه نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی اقدامات خوبی در کرج برای تامین امنیت مدارس،‌ دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشگاهیان انجام داده است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز طرح‌هایی با هدف کنترل ترافیک به ویژه در هفته نخست مهرماه در دستور کار دارد.

ایرانی گفت: از سوی دیگر از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نهادهایی مانند اتحادیه‌ها خواسته شده بود که طرح‌هایی را با هدف کنترل بازار در کرج اجرا کنند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها از ابتدای شهریورماه آغاز شده است و تا هفته نخست مهرماه ادامه داد و هدف از اجرای آنها نظارت بر کنترل قیمت‌ها، کنترل بازار و جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها به ویژه اجناسی مانند لوازم‌التحریر، نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش بوده است.

معاون استاندار البرز افزود: شهرستان کرج آماده ورود به مهرماه بوده و طرح‌هایی نیز با هدف زیباسازی معابر به ویژه در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها از سوی شهرداری‌ها اجرا شده است.

ایرانی افزود: بنابراین هیچ دغدغه‌ای برای فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نداریم و امیدواریم سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان و دانشگاهیان همراه با شور، نشاط، شادابی و موفقیت‌های علمی باشد.

وی با اشاره به کمبودهای موجود در حوزه فضاهای آموزشی و کلاس‌ درس در کرج افزود: این مشکل به واسطه مهاجرپذیر بودن استان البرز و شهرستان کرج و افزایش جمعیت در سال‌های گذشته وجود داشته است.

فرماندار کرج گفت: با این وجود آموزش و پرورش، استانداری و فرمانداری تلاش کردند تا با افزایش اعتبارات دولتی بخشی از کمبودها برطرف شود.

ایرانی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین مدرسه‌ساز مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار