تابناک: هم اکنون 11 هزار مسکن مهر برای شهر بهارستان در نظر گرفته شده است که شش هزار واحد واگذار شده است.
کد خبر: ۲۹۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 06 September 2016
به گزارش تابناک اصفهان، فضل‌الله کفیل در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی خدماتی و فرهنگی شهرداری بهارستان اظهار داشت: دو مدیریتی بودن شهرهای جدید از جمله چالش های این بخش به شمار می رود که با سرمایه گذاری دولت در شرکت های عمرانی هماهنگی میان شرکت های عمران و شهرداری ها تبدیل به یک فرصت شده است.
 
وی ادامه داد: پروژه هایی که امروز در این شهر به بهره برداری رسید حاصل همین هماهنگی بود.
 
فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه سریز جمعیتی استان اصفهان به شهر بهارستان وارد می شود، اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما در این خصوص، حمل و نقل شهروندان بود که خوشبختانه این موضوع برطرف شده است.
 
وی ادامه داد: به بهره‌برداری از طرح‌ ایستگاه پمپاژ پساب شهر بهارستان سبب خواهد شد سرمایه گذاری در این بخش منطقی باشد و همچنین آینده این شهر برای توسعه فضای سبز را درخشان خواهد کرد.
 
کفیل افزود: ساخت مسکن مهر یکی از ظرفیت های مهم این شهر به شمار می رود که با افتتاح مسکن مهر بهارستان جمعیت این شهر به صد هزار نفر افزایش خواهد یافت.
 
وی بیان داشت: هم اکنون 11 هزار مسکن مهر برای این شهر در نظر گرفته شده است که شش هزار واحد واگذار شده است.
 
فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه در دهه نخست مهر یک هزار و ۷۸۰ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: امیدواریم مابقی این واحدها در دهه فجر سال جاری به اتمام و بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه شش مدرسه توسط شرکت عمران در واحدهای مسکن مهر ساخته می‌شود که سه واحد برای اول مهر امسال مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابراز داشت: همچنین ساختمان شماره دو کلانتری بهارستان توسط شرکت عمران ساخته و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

کفیل با بیان اینکه پروژه بزرگ دیگر، متروی بهارستان است که اجرای آن سرعت خوبی داشته است، گفت: تاکنون از ۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده برای زیرسازی مترو، ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۲۰ میلیارد تومان نیز امسال هزینه می‌شود.
 
وی اضافه کرد: همچنین مصوبات ریل‌گذاری مترو نیز انجام شده است و مناقصه ۵۵ میلیارد تومانی آن در ایام مهرماه انجام می‌شود و بدین ترتیب در آینده نزدیک در حمل و نقل مردم اصفهان به بهارستان و برعکس شاهد تحول بزرگی خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار