امروز صورت گرفت
اردوی آموزشی و بازدید جمعی از مدیران عامل و هیأت مدیره اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی استان خوزستان از توانمندی‌های شبکه تعاون روستایی استان قزوین امروز صورت گرفت.
کد خبر: ۲۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی آموزشی و بازدید جمعی از مدیران عامل و هیأت مدیره اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی استان خوزستان از توانمندی‌های شبکه تعاون روستایی استان قزوین ظهر امروز صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: تشکل‌های روستایی و کشاورزی این استان توزیع انواع بذرهای اصلاح شده، تهیه و توزیع نهاده‌های دامی و کود شیمیایی، استفاده از طرح‌های تولید، فرآوری و ایجاد بازار نهاده‌‌ها در هر شهرستان را بر عهده دارد.

کرم عباسی تصریح کرد: هدف از این بازدید بررسی فعالیت‌ها و توانمندی‌های سازمان تعاون روستایی استان قزوین و ارائه راهکارهای کاربردی برای توسعه و تقویت تعاونی‌های روستایی بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از راه‌اندازی کارخانه تمام اتوماتیک خوراک دام اتحادیه دامداران استان قزوین با ظرفیت تولید 90 تن در روز، در حال حاضر فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید کنسانتره مناسب و توزیع آن بین دامداران صنعتی و سنتی این استان قزوین انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین فعالیت‌های عمده اتحادیه دامداران را طرح ثبت مشخصات و رکوردگیری دام اصیل، طرح اصلاح نژاد دام سنگین و سبک روستایی، ارائه خدمات فنی در دامداری‌ها، آمیخته‌گری گاو بومی، بیمه‌گری دام، آزمایشگاه شیر و تغذیه، تولید انواع کنسانتره دامی، فعالیت‌های اصلاح نژادی و غیره عنوان کرد.

گفتنی است در این بازدید مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی استان خوزستان از کارخانه خوراک دام چوبیندر، اتحادیه دامداران استان قزوین بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار