معاون استاندار قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: فضاهایی که برای معلولان در استان قزوین پیش‌بینی شده، کم بوده و امید است با همکاری بتوانیم فضای فیزیکی لازم را برای آسیب‌دیدگان جامعه فراهم کنیم.
کد خبر: ۲۹۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین که ظهر امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید علی‌اکبر فیاض‌بخش بنیانگذار بهزیستی کشور اظهار کرد: این شهید ابتدا در سال 1360 عضو کابینه شهید رجایی بود که جا دارد یاد شهید رجایی و باهنر را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه بردباری، گذشت و خوش‌اخلاقی نیازمند هر شغلی است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان بهزیستی این است که با قشری مظلوم و نیازمند سر و کار دارد که توانسته در این عرصه خوش بدرخشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: یکی از سازمان‌هایی که عمده‌ترین وظایف اجتماعی را در کشور بر عهده دارد، سازمان بهزیستی است که در استان قزوین افرادی متخصص و متعهد با استانداری قزوین با تمام توان و با کمترین امکانات همکاری می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: امید است با توان، قدرت و با کمترین امکانات بتوانیم خدمات بیشتری به مردم جامعه هدف ارائه دهیم که این مهم نیازمند تعامل بین‌دستگاهی است.

وی بیان کرد: قزوین استانی است که تازه تأسیس شده و دولت امکاناتی در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف را ندارد که از طریق سازمان شهرستانی این استان را اداره می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین مطرح کرد: باید آسیب‌های معلولیت در جامعه کاهش پیدا کند چراکه فضاهایی که برای معلولان در استان قزوین پیش‌بینی شده، کم بوده و در مضیقه هستیم و امید است با همکاری بتوانیم فضای فیزیکی لازم را برای آسیب‌دیدگان جامعه فراهم کنیم.

رحیمی عنوان کرد: یکی از مزیت‌های استان قزوین این است که کمتر از یک درصد از جغرافیای کشور به استان قزوین و 3 درصد از راه‌های اساسی کشور از این استان عبور می‌کند که حادثه‌خیز بوده و باید قسمت عمده آن متوجه سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری فراوان در شهر صنعتی البرز وجود دارد، یادآور شد: این شهر صنعتی از قبل انقلاب تشکیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: قزوین استانی مهاجرپذیر است که حاشیه‌نشینی در آن وجود دارد و با این وضعیت دچار آسیب‌های بسیاری می‌شود که می‌طلبد سازمان بهزیستی به این موضوع بیشتر توجه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار