کد خبر: ۲۹۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 03 September 2016


رئیس دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: درماه اخیر بیش از 24 هزارو 840 کیلوگرم فرآورده های خام دامی فاسد در این شهرستان ضبط شد.

فردین حسین زاده روز شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: ازمجموع این فرآورده ها بیش از 260 کیلوگرم معدوم شده و تصمیم گیری درخصوص بقیه محموله ها منوط به اعلام نتایج آزمایشگاهی است .

وی اضافه کرد: بازرسان بهداشتی واحد نظارت این اداره در قالب ٢٣ تیم ثابت و سیار دردو نوبت صبح و کشیک بعدازظهردر تمام مناطق شهرستان ساوجبلاغ 256 مورد بازدید وبازرسی ازمراکز واماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی انجام دادند.

وی افزود: تیم های نظارت بهداشتی دامپزشکی با سرکشی و نظارت بر بازارهای محلی، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه ها، مراکز تولید، بسته بندی، عرضه و فروش فرآورده های خام دامی و نیز رستوران های درون شهری و بین راهی این اماکن را مورد بازرسی قرار می دهند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: نظارت و بررسی دقیق بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی و مراکز عرضه این فرآورده ها را از جمله وظایف مهم این اداره بشمار می رود.

وی ازعموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن 44222216 به اداره دامپزشکی ساوجبلاغ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار