به مناسبت هفته دولت؛
تابناک: رئیس دانشگاه صنعتی اراک گفت: لزوم کیفی سازی فضا برای کارکنان دانشگاه از اهم برنامه های دانشگاه در سالیان آتی می باشد.
کد خبر: ۲۸۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 01 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به مناسبت هفته گرامیداشت دولت ودر راستای صیانت از حقوق شهروندی کارکنان دانشگاه  آیین نکوداشت روز کارمند و تجلیل از کارکنان دانشگاه در تالار نشست های قائم مقام فراهانی برگزار شد.

در این مراسم دکتر محسن نجفی رئیس دانشگاه صنعتی اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر همگام بودن با آرمان های والای این عزیزان تاکید نمودند و آنها را اسوه زمان خود دانستند.

ایشان ضمن تشکر از زحمات صورت پذیرفته توسط کارکنان دانشگاه در یک سال گذشته بر لزوم کیفیت بخشی به ارتباطات، مدیریت زمانها بر تحرک بیشتر تاکید نمودند.

وی بهترین دوران زندگی را از لحاظ کیفی دوران حضور در محل کار دانست و تاکید کرد: بهترین فرمانروایان نیرومند، کارمندانی باهوش و کارآمد در کنار خود دارند و لزوم کیفی سازی فضا برای کارکنان از اهم برنامه های دانشگاه در سالیان آتی می باشد.

در بخش دیگر حجت الاسلام و المسلمین دهقانی با بیان این موضوع که هفته دولت هفته گرامیداشت زحماتی است که خادم به ملت را تکریم نماییم و یاد آور تمام زحماتی است که برای اعتلای فردایی بهتر کشیده می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تاکید بر محوریت اخلاق بعنوان سرلوحه کاری در دانشگاه به انواع نظریه های اخلاقی اشاره نمود و گفت:  اخلاق در جوامع مختلف به گونه های متفاوت ارزیابی می گردد که در اسلام محوریت اخلاق دارای ابعاد متعالی است که در نهایت تجمیع آنها در قربه الی الله خلاصه می شود.

ایشان از همگان خواستند تا با اتکا به اخلاق اسلامی در تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه مستحکم تر گام برداریم.

میرنظامی مسئول شورای کارکنان به عنوان نماینده کارکنان دانشگاه با تشریح چگونگی نقش و وظایف کیفی و کمی و نحوه ارزیابی خدمات همکاران در راستای کیفی سازی و تجلیل از خادمین این عرصه توضیحاتی ایراد نمودند.

ایشان ارزیابی صورت گرفته را در سه سطح مدیران، کارشناسان و سایر عنوان نمودند که در سه قالب خود ارزیابی، تایید معاونت ها و در نهایت مقایسه با ارزیابی صورت پذیرفته در دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه منتج به انتخاب کارمندان نمونه گردید اشاره کردند.

وی نتایج حاصله را بسیار نزدیک به هم عنوان نمودند و امتیازات همه کارکنان را بسیار عالی توصیف کردند.

در بخش تجلیل و تکریم از پیشکسوتان از زحمات فیضی مسئول بازنشسته خدمات فنی، در بخش مدیران از حسن رفیعی نیا بعنوان مدیر برتر، از مهندس مصطفی شمسی بعنوان کارشناس نمونه و در بخش کارمندان از محمد رضا مظلومی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زمانی ماشین سازی اراک
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
تبریک به کلیه همکاران دانشگاه صنعتی اراک مخصوصآ آقای محمدرضا مظلومی چون در مدت همکاری ایشان در مجتمع اموزشی ماشین سازی همیشه بعنوان بهترین همکار و نمونه بسیار عالی در بین تمام همکاران بود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار