فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تیپ 188 زرهی سرمایه و نقطه اتکا و امید مردم و نظام در سیستان و بلوچستان است و نیروهای این تیپ باید همواره آماده و هوشیار در حفظ کیان میهن اسلامی و ارتقا توان رزمی خود باشند.
کد خبر: ۲۸۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 01 September 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی لشکر 188 زرهی ارتش، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در جمع کارکنان این یگان در زاهدان اظهار داشت: آمادگی رزمی شما سبب بازدارندگی دشمن می شود و با پشتوانه رسول خدا(ص) و مقام معظم رهبری در تمام عرصه های نبرد پیروز خواهید شد.
وی همچنین در منزل یکی از شهدای سرباز لشکر 188 زرهی حضور یافت و در دیدار با خانواده این شهید گفت:: شهدا به خاطر اعتقادات و باورها به صورت خالصانه و داوطلبانه وارد میدان های نبرد شدند.
وی ادامه داد: به برکت خون شهیدان مسئولان سیاسی کشور در صحنه های مختلف و نشست ها و گفت و گوهای بین المللی مقتدرانه حضور می یابند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی دارای 48 هزار شهید است که از این تعداد 40 هزار شهید از کارکنان وظیفه هستند.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در ادامه سفر خود از یگان های ارتش در شهرستان های خاش و ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بازدید کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار