کد خبر: ۲۸۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 30 August 2016


صبح امروز و با حضور استاندار البرز پروژه آبیاری تحت فشار بخش کشاورزی شهرستان فردیس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی فرماندار فردیس صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان که به مناسبت هفته دولت انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، پروژه آبیاری تحت فضار بخش کشاورزی این شهرستان است.

وی ادامه داد: این پروژه گامی مهم در جهت تأمین آب کشاورزی این شهرستان و کاهش هدرروی آب است.

قنبرزمانی با اعلام اینکه رفع مشکلات کشاورزی و پیش رفتن به سمت توسعه این صنعت یکی از مهمترین اولویت‌هاست، افزود: کشاورزی در این شهرستان باید با رونق بیشتری همراه شود، لذا باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود به سمت تحقق اهداف موردنظر پیش رویم.

فرماندار فردیس گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی است که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها علاوه بر رونق بخش کشاورزی، به توسعه اقتصادی نیز دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه آبیاری بخش کشاورزی این شهرستان در روستای فرخ‌آباد به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این پروژه در مساحتی بالغ بر 20 هکتار با شیوه‌های نوین و آبیاری تحت فشار صورت گرفته است.

قنبرزمانی کمک دولت برای اجرای طرح آبیاری نوین در شرایط کمبود آب را اصلی‌ترین امتیاز در اجرای این طرح دانست و بیان داشت: دولت برای اجرای این طرح 260 میلیون تومان تسهیلات در اختیار کشاورزان روستای فرخ‌آباد قرار داده است.

وی تأکید کرد: جهاد کشاورزی استان البرز در نظر دارد 250 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان فردیس را زیر پوشش آبیاری تحت فشار ببرد.

فرماندار فردیس کاهش مصرف آب محصولات کشاورزی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از امتیازات این طرح عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار