عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای شهر باید در محضر خدا پاسخگو باشند.
کد خبر: ۲۸۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 30 August 2016
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای شهر باید در محضر خدا پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر نظری در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: قدرتمندان بی‌بصیرت یک‌ماه است در شورای شهر اردو زدند تا بنده را از سمت ریاست شورا حذف کرده و فشار وارد کنند تا افرادی از انتخابات هیئت رئیسه کنار بروند.

وی با بیان اینکه 12 شهریورماه مبنای رأی‌گیری هیئت رئیسه شورای شهر همدان بود اما بنا به دلایلی این انتخابات زودتر از موعد مقرر انجام شد، افزود: اعضای شورای شهر باید در محضر خدا پاسخگو باشند و بدانند در منظر مردم هستند و نمی‌توانند پنهان شوند.

نظری تصریح کرد: باید کمر همت را برای برطرف کردن مشکلات و معضلات مردم به کار بست نه اینکه برای منافع خود تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: به اعضای شورای شهر اعلام کردم اینقدر برای سمت و تصدی پست‌ها تلاش نکنید چرا که اگر اهل خدمت باشیم در همان جایگاه هم می‌توان خدمت کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر برای زور، زر و تزویر کار نکنند، عنوان کرد: قدرتمندان بی‌بصیرت کمک کنند تا شهر از این رکود خارج شده و خدمتی به مردم ارائه شود.

رئیس سابق شورای شهر خطاب به رئیس جدید گفت: باید وارد میدان عمل شود و از ورود به عرصه‌های سیاسی خودداری کند تا بتوان خدمات مناسبی ارائه کرد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری همدان نیز گفت: سال گذشته 23 جلسه طولانی برای بررسی مصوبات شورای شهر همدان و سه شهر دیگر شهرستان همدان برگزار شد.

حسین افشاری افزود: در این جلسات 280 مصوبه مورد بررسی قرار گرفت که تنها 26 مصوبه نیاز به توضیح بیشتر داشت و کمتر از پنج مصوبه به زعم کمیته انطباق با قانون مغایرت داشت.

وی با بیان اینکه پایین بودن تعداد مصوبات نیازمند توضیح، نشان از تخصص، تبحر و تعهد اعضای شورای شهر دارد، تصریح کرد: کمیته انطباق مسئولیت 280 مصوب را می‌پذیرد و در مواقعی سازمان بازرسی ورود پیدا کرد که رفع ابهام شد و با مصوبه و امر مشکل‌داری برخورد نکردیم.

گفتنی است؛ در صحن شورای شهر همدان حسین قراباغی به عنوان رئیس کمیسیون بودجه، برنامه و اموری حقوقی، محمد تبریزی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری، کامران گردان به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل، رضا غلامی خجسته به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، حمیدرضا طبی مسرور به عنوان رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و معماری و شهرسازی و ابراهیم مولوی به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار