در مراسمی با حضور استاندار قزوین بوستان بانوان شهر سگزآباد از توابع بویین زهرا افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، در ششمین روز از هفته دولت بهره برداری از بوستان بانوان شهر سگزآباد از توابع شهرستان بویین زهرا با حضور استاندار قزوین آغاز شد.

این بوستان با۲۳۰۰ مترمربع مساحت دارای پیست اسکیت، دوچرخه سواری، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، پارک کودک، آلاچیق، آب نما و برکه است و برای ساخت آن ۴۹۵ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین کلنگ ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان بویین زهرا توسط استاندار قزوین به زمین زده شد.

این مجتمع درزمینی به مساحت ۳۱۵۰ مترمربع در ۴ طبقه ساخته می شود و دارای سوئیت برای میهمانان، اتاق اداری، سالن کنفرانس، پارکینگ است که با ۳ میلیارد تومان اعتبار در سه سال ساخته خواهد شد.

فریدون همتی در مراسم کلنگ زنی این مجتمع رفاهی گفت: با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت باید در مسیر خدمتگذاری گام برداریم و تسوعه و عمران استان و کشور را هموار کنیم.

وی اضافه کرد: امروز نظام اسلامی به کار و تلاش نیاز مبرم دارد تا نشان دهیم جمهوری اسلامی کارآمد است و می تواند بخوبی کشور ا اداره کرده و الگوی دیگران هم باشد.

استاندار تصریح کردک باید به دنیا نشان دهیم دین و سیاست می تواند با یکدیگر جلو رفته و موفق عمل کند و اگر خدمت رسانی و تامین رفاه عمومی را با اجرای طرح های عمرانی جدی بگیریم در این مسیر موفق عمل کرده ایم.

وی یادآورشد: دشمنان می خواهند نظام را تضعیف کرده و ما را در اداره کشور ناتوان جلوه دهند لذا باید هوشیار باشیم و با تقویت رابطه دولت و مردم از همه ظرفیت ها برای اداره مطلوب جامعه استفاده کنیم.

همتی اضافه کرد: هر کس در مسیر رهبری و نظام است هرگز به خود اجازه نخواهد داد تا دولت را تضعیف کرده و مردم را ناامید و بی اعتماد کند لذا انتظار داریم اگر مشکلی دیده می شود با نقد دلسوزانه آن را به مسئولان منعکس کنند تا با توجه به امکانات برطرف شود.

استاندار قزوین همچنین با حضور در مزار شهدای شهر بویین زهرا با خانواده شهید مسلم رسول سایر هم دیدار و گفتگو کرد.

همچنین با حضور استاندار قزوین کلنگ ساخت مجتمع آبرسانی در روستای شاهین تپه توسط استاندار قزوین به زمین زده شد.

علی علیزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین در این مراسم گفت: در بخش دشتابی مجتمع های کوند، شاردو، سلیمان آباد، جوین و جوهرین، حکیم آباد و شاهین تپه با پوشش ۱۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار و ۷۹۸ نفر در دست اجراست که تاکنون ۱۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برای آنها هزینه شده و تکمیل آنها به ۲۴ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی افزود: در رامند نیز مجتمع های سوراوجین، ابراهیم آباد وخیارج با پوشش ۱۴ روستا با حفر سه حلقه چاه و اجرای چهار  کیلومتر شبکه و ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۰۰ مترمکعب مخزن هوایی و زمینی با ۱۴ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال در دست ساخت است که تکمیل آن ۱۵ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.

علیزاده گفت: در بخش شال مجتمع های زین آباد و خیرآباد و طزرک با پوشش سه روستا و جمعیت ۳ هزار و ۸۳۶ نفر با حفر یک حلقه چاه و یک کیلومتر شبکه و یک کیلومتر خط انتقال با یک میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال ساخته می شود که هشت میلیاردریال هم برای اتمام آن نیاز است.

مدیرعامل آبفار استان اضافه کرد: در بخش مرکزی هم مجتمع های تفک، عصمت آباد، رودک، خونان، آقچه مزار، قشلاق مرانلو و طزرک با ۱۸ روستا و ۲۴ هزار نفر جمعیت با حفر و تجهیز هفت حلقه چاه و ۳۴ کیلومتر شبکه و ۱۸ کیلومتر خط انتقال و ۲۳۰۰ مترمکعب مخزن هوایی و زمینی با ۵ میلیارد ریال در دست ساخت است و تکمیل طرح به ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احتیاج دارد.

بگفته علیزاده برای آبرسانی به ۳۱ روستای استان تاکنون ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای به اتمام رسیدن این طرح ها نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار