کد خبر: ۲۸۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 28 August 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان البرز به طور کامل از نقد منصفانه رسانه‌ها حمایت می‌کنند.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما در هفته دولت قرار داریم، هفته‌ای که به نام شهیدان باهنر و رجایی و شهدای بزرگوار دولت مزین شده است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف و آرمان‌های خود به طور کامل دست یافته و دستاوردهای بزرگ شهدا و امام شهیدان(ره) حفظ شود، باید پیرو راه شهدا بوده و از این بزرگواران درس بگیریم.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد گفت: شهیدان رجایی و باهنر اگر چه مدت زیادی مسؤولیت اداره کشور را بر عهده نداشتند، اما با رفتار و عملکرد خود الگویی بی‌مانند برای همه مردم و به ویژه مسؤولان دولت از خود باقی گذاشتند.

اینانلو بیان داشت: ولایت‌مداری، درست‌کاری، امانت‌داری،‌ ایمان به رای و نظر مردم، تلاش در جهاد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و انقلاب و خود را خادم مردم و سرباز ولایت دانستن، از مهمترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی افزود: پذیرش حرف حق و قبول انتقادهای منصفانه و دلسوزانه از دیگر ویژگی‌های دولت شهید رجایی بود و تمام دولت‌ها باید با الگوبرداری از دولت شهید رجایی، برای توسعه و پیشرفت کشور به صورت جهادی تلاش کنند.

فرماندار شهرستان اشتهارد با اشاره به رویکرد دولت در قبال مشکلات و مسائل جامعه و به ویژه نقدهای رسانه‌ها گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری همواره از نقد رسانه‌ها استقبال و از آن حمایت کرده است.

اینانلو گفت: همین روحیه در مدیریت ارشد استان البرز وجود دارد و در این مدت نقدهای رسانه‌‌ها با جدیت پیگیری شده و اگر در جایی اشکالی وجود داشت، برای رفع آن تلاش مضاعفی را شاهد بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در هفته دولت رسانه‌ها باید بیش از گذشته عملکرد مسؤولان در استان البرز را مورد نقد و بررسی قرار دهند، گفت: مدیری که برای خدمت به مردم آمده، هیچ زمانی از نقد رسانه‌ها ناراحت نمی‌شود و آن را با روی خوش می‌پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار