معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نشست تخصصی خراسان شناسی همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶ 28 April 2015
به گزارش تابناک خراسانن رضوی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین مسگرانی اذعان کرد: نشست تخصصی خراسان شناسی با حضور مسئولان استان، نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: سخنرانی یكی از محققان استان خراسان رضوی، شعرخوانی، سخنرانی مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برنامه های این نشست می باشد.

معاون فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه این استان در سال گذشته این نشست را برگزار کرد امسال نیز به درخواست برگزارکنندگان نمایشگاه در روز جمعه هجدهمین روز از اردیبهشت ماه سال جاری دومین نشست برگزار می شود.

وی بیان داشت: این نشست در محل تالار استان های نمایشگاهی کتاب برگزار می شود.

مسگرانی اظهار داشت: خوشبختانه امسال سهمیه بن کتاب دانشجویان با همکاری وزارت علوم و تحقیقات بر اساس ظرفیت دانشگاهی و دانشجویان استان ها تعیین شده است بنابراین دانشجویان با مراجعه به سایت نمایشگاه بین المللی می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار