رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از یک حادثه دیگر خبر داده و می‌گوید: متاسفانه در ساعات ابتدایی صبح امروز در آزادراه کرج – قزوین سه دستگاه خودرو از جمله اتوبوس، وانت و کامیون سنگین با هم برخورد کردند.
کد خبر: ۲۸۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 27 August 2016
به گزارش تابناک – البرز: حوالی ساعت 3 بامداد روز شنبه دوم مرداد ماه خبر رسید که یك دستگاه اتوبوس "مان" که از عباس آباد به سمت کرج در حرکت بود در ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز پس از برخورد با 3 تیر برق فشار قوی و نیوجرسی كنار مسیر واژگون و سقف آن نیز در جریان واژگونی جدا شد.
متاسفانه در این حادثه 16 نفر شامل 13 مرد و 3 زن كشته و 12 تن مجروح و به مراکز درمانی استان البرز منتقل شدند.
برابر گزارشات پلیس راه علت این حادثه بی احتیاطی راننده اتوبوس به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده بوده است.
چند روز بعد تعداد کشته‌شدگان این حادثه افزایش یافته بود.
حال امروز رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از یک حادثه دیگر خبر داده و می‌گوید: متاسفانه در ساعات ابتدایی صبح امروز در آزادراه کرج – قزوین سه دستگاه خودرو از جمله اتوبوس، وانت و کامیون سنگین با هم برخورد کردند.
مهرداد بابایی افزود: بر اثر این حادثه سرنشینان هر سه دستگاه آسیب‌هایی دیدند که لازم بود در مراکز بیمارستانی روند درمان آنها طی شود.
رئیس اورژانس استان البرز تصریح کرد: با توجه به شدت حادثه در همان لحظات ابتدایی بیش از شش دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
بابایی گفت: بر اثر این حادثه تصادف بیش از 25 نفر جراحاتی را متحل شدند که از این تعداد دو نفر به صورت سرپایی درمان و 20 نفر نیز به بیمارستان‌های شهید مدنی و شهید باهنر کرج و همچنین بیمارستان شریعتی در منطقه ماهدشت اعزام گردیدند.
وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت جسمانی حادثه‌دیدگان چگونه است، بیان داشت: در حال حاضر تیم‌های درمانی و پزشکان مشغول مداوای مجروحان هستند.
بابایی در پایان گفت: حال اکثر مصدومان حادثه تصادف امروز مطلوب توصیف شده و خوشبختانه این حادثه کشته‌ای نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار