کد خبر: ۲۸۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 27 August 2016
به گزارش تابناک یزد، مدير کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: بیش از 1 میلیارد و 350 میلیون ریال از ابتدای فعالیت مراکز نیکوکاری تاکنون توسط مرکز نیکوکاری شهدای احمدآباد اردکان جمع آوری و به یک هزار و 400 نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان اردکانی اهدا شد.

"یدالله مروتی" با بیان این مطلب افزود:یکی از رویکردهای اساسی این نهاد در دهه چهارم از فعالیت خود به منظور حمایت از نیازمندان ، ایجاد شبکه‌های نیکوکاری در محلات مختلف با محوریت مساجد به منظور کمک‌رسانی به نیازمندان ساکن در همان محلات می‌باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه‌های نیکوکاری همبستگی اجتماعی را تقویت می کند؛ افزود : برقراری ارتباط خیران و نیکوکاران با نیازمندان از اهم وظایف مراکز نیکوکاری است.

مروتی با تأکید بر این موضوع که ایجاد مراکز نیکوکاری به منظور سهولت در رفع مشکلات نیازمندان است؛ اظهار کرد: این مراکز توسط هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات و با مشارکت خیران و نیکوکاران محلی اداره می‌شود.

مدير کمیته امداد شهرستان اردکان در ادامه گفت: بیش از 700 نفر نیکوکار، حامی و امدادیار در زمینه جمع‎آوری کمک‎های نقدی و جنسی مردمی و توزیع بین مددجویان و نیازمندان با این مرکز همکاری دارند.

به گزارش روابط عمومی کميته امداد، وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون دو مرکز نیکوکاری امام علی (ع) و شهدای احمدآباد در جهت جذب کمک های خیرین و نیکوکاران به منظور کمک به رفع نیازمندی مددجویان و اقشار آسیب پذیر فعالیت می کنند، این مراکز ازاردیبهشت 93  کار خود را در شهرستان اردکان آغاز کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار