فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس آگاهی قم از ابتدای امسال ۱۵۷ سارق منزل در استان قم شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع به بیش از ۲۰۰ فقره اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 23 August 2016
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 2 تا 3 هفته گذشته 2 باند مهم سرقت منزل در استان قم شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه اعضای باند سرقت از منازل به 64 فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: این دو باند دارای 16 عضو بود که با تلاش پلیس آگاهی قم در استان‌های مجاور متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

سردار مجتبایی گفت: همچنین با هوشیاری و تلاش پلیس آگاهی قم از ابتدای امسال 157 سارق منزل در استان قم شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع به بیش از 200 فقره اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم اعضای دستگیر شده باند سرقت در قم را غیربومی و جرم اولی عنوان کرد و گفت: مردم شهر قم نسبت به محافظت از منازل و تقویت حفاطت‌های فیزیکی اهتمام داشته باشند و هرکجا تجهیزات دوربینی وجود داشته سرعت عمل پلیس برای کشف و دستگیری بیشتر بوده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس قم برای مقابله با سرقت در این استان خاطرنشان کرد: برای اینکه سرقت‌های مستمر و همه‌جانبه کنترل شود قرارگاهی در پلیس آگاهی مستقر و فعال است و تدابیر امنیتی برای اجرای فعالیت‌های گسترده برای مقابله با سرقت وجود دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار