شهردار مهریز سرانه فضای سبز این شهر را 10 متر مربع اعلام کرد و گفت: ماهیانه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینه فضای سبز هزینه می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 21 August 2016

به گزارش تابناک یزد،سعید شایگان جلسه کمیسیون ماده 77 که با حضور کارشناسان فضای سبز استانداری یزد و کارشناسان شهرداری مهریز تشکیل شد، از وجود 10 متر مربع سرانه فضای سبز شهر مهریز خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون ماهانه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز مهریز هزینه می‌شود.

وی بر حفظ باغ‌های شهر و آگاه سازی شهروندان در زمینه ممنوعیت احداث بنا در املاک با کاربری مزروعی و باغی تأکید کرد و از شهروندان خواست: قبل از هرگونه ساخت‌وساز در املاک با کاربری‌های یاد شده، برای اخذ مجوز لازم به شهرداری مراجعه کنند.

شایگان وجود عزم و اراده در شهرداری و شورای شهر را تنها ضمانت برای اجرای مصوبات و حفظ باغ‌های سطح شهر مهریز دانست و عنوان کرد: شهر مهریز را به عنوان باغ‌شهر استان یزد می‌شناسند که ما باید به عنوان مسؤولان و خادمان مردم این نام را برای شهر مهریز حفظ کنیم.

به گزارش فارس، در این کمیسیون پرونده مرتبط با احداث بنا در یکی از باغ‌های شهر مطرح و حکم کمیسیون در مورد مالک آن صادر شد.

همچنین مقرر شد درخواست‌های احداث بنا در املاک مزروعی و باغ‌ها قبل از پاسخ دایره ساختمان شهرداری به کمیسیون ماده 77 ارجاع و اعلام نظر قانونی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار