به دلیل بی توجهی مسئولین تنها آزاده زن هشت سال دفاع مقدس از استان فارس رفت.
کد خبر: ۲۸۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 20 August 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: برخی از رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به اسارت دشمن در آمده و با روحیه انقلابی انواع شکنجه ها و سختی ها را تحمل کرده و در مقابل دشمن سر خم نکردند اما امروز ما در مقابل ایثارگری، صبر و استقامت یادگاران دوران دفاع مقدس کوتاهی کرده ایم در حالی که این افراد جزو صاحبان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: به دلیل سیاست زدگی و بی توجهی به یادگاران دفاع مقدس در فارس، تنها آزاده زن فارس به استان دیگری مهاجرت کرده است.

امیری نژاد با بیان اینکه باید به دیدار رزمندگان، جانبازان و ایثارگران رفت و شرح دلاوری ها، ایثارگری ها و خاطرات آنان را ثبت کرد، با هنرهای روز آغشته کرد و به نسل بعدی منتقل کرد و بدانیم که همه مسئولین در حوزه های مختلف در امر مهم مسئول هستند ادامه داد: متاسفانه هیچ برنامه ارزشمندی در راستای تجلیل از آزادگان در استان انجام نشده و غبار مهجوریت و فراموشی بر غبار این افراد نشسته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به یادگاران دفاع مقدس در همه عرصه ها تصریح کرد: استفاده از محضر رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا برای همه افراد جامعه مایه خیر و برکت است و این را باید اصل مهم در پیشرفت اهداف انقلاب بدانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار