کد خبر: ۲۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 20 August 2016
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ محمود گودرزی در استقبال از تیم ملی وزنه‌برداری ایران در بازگشت از المپیک 2016 ریو افزود: در المپیک‌های قبلی، بار مدال‌آوری کاروان ایران بر دوش وزنه‌برداری و کشتی بود و امسال هم همین طور شد و تیم ملی وزنه برداری 2 مدال طلا کسب کرد.
گودرزی در خصوص ناداوری که درباره بهداد سلیمی، وزنه بردار فوق سنگین ایران اتفاق افتاد گفت: مدیران ورزش جهان اجازه نمی‌دهند کشورها به حق‌شان برسند. 
وظیفه خودم دانستم از طرف دولت و مردم از ورزشکاران قدردانی کنم. امیدوارم نتایج بقیه رقابتهای ورزشکاران کاروان ایران هم خوب باشد.
وزیر ورزش افزود: در خصوص داوری در مسابقه سلیمی به مراجع قانونی شکایتی ارائه شده که تا این لحظه بی‌نتیجه بوده است و به نظر نمی‌رسد که نتیجه‌ای داشته باشد. آنها در نهایت با نظر ما موافقت می‌کنند ولی نتیجه تغییر نخواهد کرد. با این حال ما شکایت رسمی خود را به مقامات مسئول ارائه کرده‌ایم تا روشنگری کنیم.
وی گفت: نتایج کاروان ایران آن طور که توقع داشتیم نبود ولی تلاش ورزشکاران کاروان ایران قابل تقدیر است، امیدوارم در ادامه شاهد نتایج بهتری باشیم. درباره نتایج کسب شده در المپیک ریو باید همه عوامل بررسی شود و نگاهی 360 درجه‌ای داشت. 

وزیر ورزش: شکایت سلیمی بی نتیجه خواهد بود

وزیر ورزش و جوانان افزود: در 15 دوره قبلی المپیک،60 مدال گرفته‌ایم؛ میانگین هر دوره 4 مدال به دست آمده است. البته نوسان‌هایی هم بوده است. باید به شرایط علمی و استعدایابی پایدار دست یابیم. مدیران بعدی ورزش باید تلاش کنند تعداد مدالهای کاروان ورزشی ایران در المپیک پایدار شود. در مجموع تاکنون عملکرد کاروان ایران خوب بوده است و ما به اوزان باقی‌مانده کشتی هم امیدواریم.
گودرزی درخصوص انتقادات مطرح شده گفت: اگر انتقادات منطقی باشد، قبول می‌کنیم ولی باید همه ابعاد المپیک را به صورت دقیق تحلیل و برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش کنیم.

به نظر نمی رسد؛ شکایت سلیمی نتیجه ای داشته باشد

وزیر ورزش درباره مدال برنز کیمیا علیزاده در تکواندو افزود: تلاش او قابل تقدیر بود. علیزاده برای نخستین بار زنان ایرانی را در المپیک صاحب مدال کرد و کار بزرگی انجام داد. امیدوارم سایر دختران ما هم مثل او تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار