استاندار قزوین گفت: دو طرح ورزشی مهم استان شامل سالن شش هزار نفره و ورزشگاه 15 هزار نفره سردار آزادگان برای اختصاص اعتبار به منظور تکمیل و رفع نواقص در سفر رئیس جمهوری به قزوین مطرح می شود.
کد خبر: ۲۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: مدیریت ارشد استان آمادگی هرگونه حمایت و همراهی لازم به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی توسط این شرکت را دارد.
وی در ادامه با اشاره به توقف ساخت سالن ورزشی شش هزار نفره قزوین، گفت: باید با انتخاب یک پیمانکار مجرب و توانمند کار تکمیل این طرح مهم را پیش برد.
نماینده عالی دولت در استان قزوین خواستار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی شد و در ادامه اظهارکرد: با اعتبارهای محدود و قطره چکانی نمی توانیم این طرح ها را به سرانجام برسانیم.
مدبر در ادامه با اشاره به طرح واگذاری فضاهای مازاد در حاشیه اماکن ورزشی و اختصاص درآمد این کار به حوزه ورزش، گفت: در همین راستا می توان زمین های واقع شده در جنب اداره کل ورزش و جوانان استان را واگذار کرد و درآمد آن را برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مورد استفاده قرار داد.
استاندار قزوین در پایان خواستار سرعت بخشیدن به ساخت سالن ورزشی شش هزار نفره و رفع نواقص ورزشگاه 15 هزار نفره سردار آزادگان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار