معاون سیاسی - امنیتی استاندار لرستان :
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همه اقدامات و موفقیت های هفته فرهنگی بدون تعارف مربوط به استاندار لرستان است و همه به نیکی از ایشان و اقدامات دولت در لرستان یاد می کنند.
کد خبر: ۲۸۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 18 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: همه اقدامات و موفقیت های هفته فرهنگی بدون تعارف مربوط به استاندار لرستان است و همه به نیکی از ایشان و اقدامات دولت در لرستان یاد می کنند.


 سید سعید شاهرخی که درجریان هفته فرهنگی لرستان در یک  نشست خبری سخن می گفت با بیان این مطلب عنوان کرد: این برنامه آنقدر تاثیر گذار بود که هیئت دولت را تحت تاثیر قرار داد و ۵ وزیر را به این مجموعه کشاند.

وی با بیان اینکه  شخصیت های ملی در سطح کلان در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان حضور یافتند  تصریح کرد:  بنا بود معاونان رئیس جمهور هم بیایند که وقت نشد.

شاهرخی خاطر نشان کرد: این ایده موجب شد که مجدد لرستان، توانمندی های استان و فرهنگ لرها به شکل برجسته ای در کشور مطرح شده  و موج قوی از معرفی ویژگی های قوم لر و توانمندی های آن در کشور مطرح شود .

  وی با بیان اینکه این فرصت قابل تبدیل به ریال نیست که بتوان ارزش ریالی برای آن تعیین کرد اظهار داشت:برخی در استان می گویند بیش از ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است  ولی ارزش کار بیش از ده‌ها میلیارد تومان می ارزد اما این هفته فرهنگی و اقتصادی با هزینه ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی برگزار شد در حالیکه یک همایش معمولی در استان بیش از این هزینه می برد.

 شاهرخی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر برنامه هفته فرهنگی را با کمترین هزینه تدارک دیده اند واین همایش با معیارهای اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان  با بیان اینکه هزینه ها کاملا شفاف و مثل فیش های حقوقی قابل انتشار است. تاکید کرد: سعی کرده ایم نهایت صرفه جویی را داشته باشیم  و ریخت و پاشی در این همایش نمی بینید و همه فعالیت ها در قالب هزینه هایی است که از غرفه ها گرفته ایم و پول کلانی برای برگزاری هفته فرهنگی دست ما نبوده و هرچه بوده بابت پول غرفه ها گرفته ایم.

منبع: تابناک
برچسب ها: شاهرخی ، هزینه ، فرهنگ لر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار