مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان یزد از ثبت نام 6 نفر برای ریاست جدید این هیات خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 15 August 2016
به گزارش تابناک یزدعباس کلانتری افزود: با اتمام مهلت ثبت نام برای ریاست هیات فوتبال استان در دوره جدید ، سیدعلی پاکزادمقدم، عبدالرضا دستا، سیدحسن خبیری، کاظم سبحان زاده، حسین صالحیان و هادی فخرالدینی ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان یزد بر اساس مقررات نسبت به بررسی صلاحیت کاندیداها اقدام و نفرات صاحب صلاحیت را برای کسب رای به مجمع عالی هیات فوتبال استان معرفی می کند.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان یزد با اشاره به اینکه به احتمال زیاد انتخابات هیات فوتبال استان یزد در نیمه اول شهریورماه برگزار می شود اظهار داشت: افراد صاحب صلاحیت در مجمع به بیان نظرات و برنامه های خود می پردازند .
کلانتری گفت: دوره ریاست کنونی هیات فوتبال استان یزد تا پایان شهریورماه ادامه دارد و مسئول جدید بر اساس مقررات از اول مهرماه نسبت به اداره این هیات فعالیت خواهد کرد.
اعضای مجمع هیات فوتبال استان یزد شامل رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس مجمع و در صورت عدم حضور وی یکی از نواب رئیس یا دبیر کل با ابلاغ رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده فدراسیون در مجمع حضور می یابند.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یا معاون ورزشی این اداره و تمام رؤسای هیئت های فوتبال شهرستانهای تابعه که 11 رئیس هیئت فوتبال شهرستانهای اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، بافق، بهاباد، مهریز، تفت، خاتم و ابرکوه حق رأی دارند.
سه نفر از مدیران باشگاههای فوتبال در بالاترین لیگ استان به ترتیب رتبه جدول ، مدیران تیم های فوتبال لیگ برتر ، لیگ دسته اول ، لیگ دسته دوم ، لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی متعلق به استان حاضر در مسابقات کشوری مثل تیمهای فولاد یزد ،مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان و رئیس انجمن فوتبال آموزش و پرورش استان عضو مجمع هستند.
همچنین از دیگر اعضای این مجمع ، نمایندگان کانون داوران دو نفر ( یک داور زن و یک داور مرد که در بالاترین سطح کشور قضاوت نموده و فعال می باشند ) ، نمایندگان کانون مربیان دو نفر (یک مربی زن و یک مربی مرد که در بالاترین سطح کشور کار می کنند) ، نمایندگان کانون ورزشکاران فوتبال دو نفر (یک زن و یک مرد) و افرادی که عضویت هیئت رئیسه فدراسیون را دارند و مقیم استان می باشند را تشکیل می دهد.
محمد حسین رسولزادگان چهار سال است مسئولیت هیات فوتبال استان یزد را بر عهده دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار