کد خبر: ۲۷۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 14 August 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: همزمان با هفته دولت 52 پروژه عمرانی در شهرستان اشتهارد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل اینانلو پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم شهرستان اشتهارد یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسؤولان باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم مسیر خدمات‌رسانی به مردم را هموار کرده و با تلاش بیشتر خدمات در این شهرستان را به روز کنیم.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های این استان باید مسیر توسعه و پیشرفت را در این شهرستان بیشتر کرده و شهروندان را بیش از گذشته از خدمات مناسب شهری بهره‌مند کنیم.

اینانلو در ادامه سخنان خود به مهمترین طرح‌هایی که قرار است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد اشاره کرد و بیان داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی، عمرانی و خدماتی از مهمترین طرح‌هایی است که در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی به پروژه آب شیرین کن در اشتهارد نیز اشاره کرد و عنوان داشت: پروژه مهم آب شیرین کن اشتهارد با پیشرفت 90 درصد نیز در دهه مبارک فجر امسال راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار