مدیرکل کمیته امداد استان یزد از برگزاری جشن بزرگ خودکفایی یک‌هزار و 100 خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان یزد در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 14 August 2016

به گزارش تابناک یزدمحسن علیزاده در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دولت با تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان یزد در این هفته اظهار داشت: استان یزد دو روز میزبان پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد خواهد بود که با حضور وی پروژه‌ها و برنامه‌های بسیاری در استان اجرا خواهد شد.

وی برگزاری جشن بزرگ خودکفایی یک‌هزار و 100 خانوار زیر پوشش کمیته امداد را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: این خانواده‌ها در طول یک سال گذشته با حمایت‌های کمیته امداد و پرداخت تسهیلات مشغول به کار و از زیر چتر حمایتی کمیته امداد خارج شده‌اند.

علیزاده همچنین از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد و حمایت در یزد خبر داد و اظهار داشت: نخستین شعبه این صندوق در یزد راه‌اندازی می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته امداد این صندوق در آینده‌ای نه چندان دور به بانک تبدیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد، افتتاح پروژه‌های عمرانی شامل مسکن مددجویان، کلنگ زنی زمین‌های خیری واگذار شده برای احداث مسکن مددجویی در شهرستان‌های اشکذر، تفت و یزد و برخی دیگر از پروژه‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ایام هفته دولت دانست.

مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: در کنار مباحث مطرح شده و برنامه‌های قابل اجرا در هفته دولت، لازم است به توقعات مردم به صورت شفاف و صادقانه پاسخ داده شود تا مردم از اتفاقاتی که در کشور در حال وقوع است، مطلع باشند.

جلیل عفتی بیان کرد: به عنوان نمونه بحث فیش‌های حقوقی باید برای مردم روشن شود تا مردم گمان نکنند همه مدیران دولت تدبیر و امید دارای فیش‌های حقوقی با ارقام نامتعارف هستند که بهزیستی در این راستا اقدام به انتشار فیش‌های حقوقی همه مدیران بهزیستی در سایت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرد.

وی همچنین بر لزوم ساماندهی تیم‌های رسانه‌ای در استان یزد تاکید کرد و افزود: تیم رسانه‌ای در استان یزد در بسیاری از موارد هماهنگ و فعال برخورد نمی‌کند در حالی که لازم است شرایط برای گفت‌وگوی مستقیم بین مسئولان با مردم فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار